مدیرعامل باشگاه فولاد توضیحاتی در خصوص معاوضه بازیکن میان این باشگاه و استقلال داد.

حیدرضا گرشاسبی

به گزارش همشهری آنلاین بعد از  مذاکرات طولانی میان استقلال و فولاد در نهایت معاوضه بازیکن میان دو باشگاه انجام شد تا صالح حردانی آبی پوش شده و عارف آقاسی و آرش رضاوند راهی فولاد شوند. بعد از این نقل و انتقالات حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل فولاد در گفت و گو با رادیو گفت: در فصل جاری متممی به قرارداد حردانی اضافه شد که با پرداخت مبلغی می‌تواند یکطرفه فسخ کند و جدا شود. ما با پنجره بسته مواجه بودیم. قبل از حضور من، پنج بازیکن کلیدی از فولاد جدا شده بودند. ۴۵ درصد از ترکیب اصلی فولاد جدا شده بودند که ما تیم را تحویل گرفتیم.

مدیرعاملفولاد در ادامه، افزود: حردانی آن موقع (ابتدای این فصل) با استقلال به توافق رسیده بود و داشت به امضای قرارداد می‌رسید که با صحبتی که با او داشتیم متقاعدش کردیم یک فصل دیگر با ما تمدید کند و آن بند را بردارد اما شرط او این بود که اگر پنجره نقل و انتقالات فولاد باز شد اجازه بدهیم، برود. قول ضمنی به او دادیم که نگران نباش و با شما همکاری می‌کنیم.

گرشاسبی یادآور شد: از وقتی پنجره باز شد، حردانی زمزمه رفتن را سر داد. سرمربی تیم -جواد نکونام- هم با باز شدن پنجره اعلام کرد که چون خواسته خود بازیکن است و او باید دلی بماند، با معاوضه او موافقم. ما هم رایزنی کردیم و جلسات متعددی داشتیم که این اتفاق افتاد.

مدیرعاملدر پاسخ به این سئوال که آیا راضی بودید که حردانی از فولاد جدا شود؟ تصریح کرد: گاهی اوقات یک بازیکن از جایی کنده می‌شود و فکر و ذکرش یک جای دیگر می‌شود. دخالت بعضی از ایجنتها هم بی تاثیر نیست. آنها بارها با او صحبت کردند. این بازیکن چند بار هم با من صحبت کرد و مکتوب نوشت که اجازه بدهید بروم. شرایطی را لحاظ کردیم که استقلال این شرایط را در «دقیقه نود» پذیرفت. دو بازیکن گرفتیم و او را مرخص کردیم که به استقلال برود.

گرشاسبی درباره مذاکره این باشگاه با رشید مظاهری دروازه بان استقلال که در نهایت بی نتیجه ماند هم گفت: بعد از چند جلسه با مظاهری، قراردادی امضا شد و مظاهری پای این قرارداد هم انگشت زد. این اتفاق با هماهنگی باشگاه استقلال بود که اجازه داده بودند و گفتند بعد از جمعبندی نهایی به ما اعلام کنید تا مجوز خروجش را صادر کنیم. بعد از این همه جلسات، ایشان (مظاهری) درخواستی را به کادر فنی اعلام کرد که کادر فنی هم نپذیرفت. این باعث شد قرارداد محقق نشود. شرایط خوبی نبود. ما بازیکن دلی می‌خواهیم که با دلشان بیایند و برای تیم بازی کنند.

کد خبر 655037

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha