روزی نیست که یک مرکز فرماندهی سیار سابق FBI برای فروش عرضه نشود.

اتاق فرماندهی FBI

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از وب‌سایت موتور۱، یکی از این موارد اکنون در سیاتل با شروع قیمت مناقصه ۳۳ هزار و ۴۳۳ دلار وجود داشت که صبح امروز به فروش رسید.

تصاویر | فروش اتاق فرماندهی سیار FBI

این وسیله نقلیه در بیرون با رنگ خاکستری تک رنگ خود بدون هیچ‌گونه تزئینی، جذاب به نظر می‌رسد. در قسمت عقب یک ژنراتور جداگانه برای تامین انرژی قرار دارد.

تصاویر | فروش اتاق فرماندهی سیار FBI

چیزهای واقعا جالب در داخل خودرو هستند. چیدمان فعلی آن را شبیه به یک دفتر کار است و در فهرست حراج یادداشت شده بود که فروش شامل سه میز و سه صندلی نیز است. قفسه‌های خالی سرور و تعداد زیادی سیم‌کشی در معرض دید هنوز روی دیوار هستند.

تصاویر | فروش اتاق فرماندهی سیار FBI

زیبایی شناسی درون اکنون تجاری است. با این حال، تصور کنید که این دستگاه را به قصد تبدیل آن به یک RV (کاروان) عظیم بخرید. هیچ چیزی را در بیرون تغییر ندهید تا همه چیز مرموز بماند. فضای داخلی دارای مواد پیشرفته و امکانات پیشرفته برای ایجاد یک عمارت روی چرخ خواهد بود. چیدمان فعلی حمام ندارد، اما با فضای زیاد، باید راهی برای جا دادن آن وجود داشته باشد.

تصاویر | فروش اتاق فرماندهی سیار FBI

کامیونی که مرکز فرماندهی متحرک را می‌کشد یک فرایت‌لاینر آرگوسی مدل ۲۰۰۵ است که کیلومترسنج آن عدد ۱۲۱۴۸۵ را نشان می‌دهد. قدرت از یک موتور دیترویت دیزل سری ۶۰ تامین می‌شود که از طریق یک گیربکس نیمه دستی Eaton-Fuller با پیشرانه ۶X۴ کار می‌کند. کابین گذرگاهی به قسمت عقب ندارد، اما یک بخش خواب اختصاصی برای راننده وجود دارد.

تصاویر | فروش اتاق فرماندهی سیار FBI

کد خبر 654855

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری‌

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha