آر جی اسکارینگ، رئیس اجرایی شرکت ریویان در نامه‌ای به مشتریان اعلام کرد که تحویل وانت‌بار الکتریکی و خودروی اسپورت با بسته‌های باتری بزرگ را تا سال ۲۰۲۳ به تعویق می‌اندازد.

ریویان

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از خبرگزاری رویترز، اسکارینگ گفت که بیشتر تقریباً ۷۱ هزار پیش‌سفارش ریویان برای پیکاپ R۱T و شاسی‌بلند R۱S در ایالات متحده و کانادا برای نسخه‌ای از خودروها با گزینه بسته باتری کوچک بوده است که با یک بار شارژ مسافت ۵۰۵ کیلومتر را طی می‌کند.

اسکارینگ در نامه‌ای که توسط یکی از مشتریان ریویان در شبکه اجتماعی رد ایت، ارسال شده است، گفت: «به منظور ارائه خدمات به بیشترین تعداد دارندگان پیش‌سفارش، ما ساخت ماجراجویانه باتری بسته بزرگ را در سال آینده در اولویت قرار خواهیم داد.

به‌دنبال ای مسائل، سهام ریویان با ۳.۹ درصد کاهش به ۱۰۲.۸۷ دلار رسید.

پس از اینکه سازنده خودروهای الکتریکی اولین نتایج سه ماهه خود را به‌عنوان یک شرکت فهرست شده در اوایل این ماه گزارش کرد، اسکارینگ چالش‌های تولید خود را با استناد به محدودیت‌های زنجیره تامین جهانی، بیماری همه‌گیر کووید-۱۹، بازار کار فشرده و مشکلات کوتاه‌مدت در مورد ساخت ماژول‌های باتری الکتریکی بیان کرد.

ریویان، ۳۸۶ دستگاه خودرو از ۶۵۲ وسیله نقلیه‌ای که ساخته را تحویل داده است.

بیشتر بخوانید:

انتظار می‌رود بسته باتری بزرگ‌تر که Max pack نام دارد، با یک بار شارژ مسافتی معادل ۶۴۰ کیلومتر را طی کند. تنها ۲۰ درصد از پیش‌سفارش‌ها مربوط به بسته Max بوده است.

ریویان گفت که در اوایل سال ۲۰۲۲ قابلیتی را برای مشتریان در حساب‌های ریویان آنها معرفی می‌کند که تخمین زمان تحویل فعلی آنها را نشان می‌دهد.

کد خبر 646421

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری‌

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha