اسحاق هرتزوگ و همسرش میشل از مسجد جامع شیخ زائد ابوظبی دیدن کردند.

هرتزوگ و رئیس رژیم صهیونیستی در امارات

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، «اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم صهیونیستی با انتشار پیام در صفحه توییتر خود به سه زبان عبری، عربی و انگلیسی از پایان «سفر تاریخی» خود به امارات متحده عربی خبر داد.

در شرایطی که انتقادها در کشورهای مختلف اسلامی از امارات متحده عربی به دلیل میزبانی از رئیس رژیم اشغالگر قدس و خیانت به آرمان مردم فلسطین ادامه دارد، این مقام ارشد رژیم صهیوینستی از یک مسجد معروف ابوظبی دیدن کرد.

«اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم صهیونیستی با انتشار در صفحه توییتر به سه زبان عبری، عربی و انگلیسی تصویری از خود و همسرش در بازدید از مسجد «شیخ زاید» واقع در ابوظبی منتشر کرد و از پایان «سفر تاریخی» به امارات متحده عربی خبر داد.

این مقام ارشد رژیم صهیونیستی، ضمن انتشار این عکس جملاتی درباره سفر خود به امارات متحده عربی منتشر کرد و ضمن قدردانی از محمد بن زاید ولی‌عهد ابوظبی به دلیل دعوت از او برای انجام این سفر، برای دیگر کشورهای منطقه غرب آسیا خواست راه اماراتی‌ها را در سازش با صهیونیستی‌ها در پیش گیرند.

رئیس رژیم صهیونیستی در پیام‌های توییتری به زبان‌های عبری و عربی ضمن موضعگیری شدید علیه ایران، ادعاهای بی اساس مقام‌های این رژیم درباره تهدیدات ایران و نیروهای مقاومت اسلامی در منطقه و حمایت ادعایی آنها از تروریسم در غرب آسیا را تکرار کرد.

نکته قابل توجه در توییت‌های اسحاق هرتزوگ رئیس رژیم صهیونیستی این است که این مقام ارشد صهیونیست، در توییت خود به زبان انگلیسی صراحتا اشاره‌ای به نام ایران نکرده اما در توییت‌هایش به زبان‌های عربی و عبری از ایران نام برده است.

هرتزوگ در توییت‌های عبری و عربی نوشت: «من سفر مهم تاریخی خود به امارات متحده عربی را به پایان می‌برم جایی که میهمان اعلی‌حضرت ولیعهد شیخ محمد بن زاید و دولتش بودم. سفر فوق‌العاده‌ای بود با استقبال گرم، محبت و دوستی. این فرصتی عالی برای یک دوستی عمیق است».

رئیس رژیم صهیونیستی در این توییت‌ها مدعی شد: «در خاورمیانه دو گزینه وجود دارد: یک گزینه رفاه، برادری، صلح، سرمایه‌گذاری مشترک، توسعه و پیشرفت یا گزینه (دوم) تروریسم، تهدیدات ایران و متاستازهای آن (گسترش و مهاجرت سلول‌های سرطانی از یک بافت به بافت‌های دیگر). این سفر، نمادی از پیام وحدت، امید و همکاری است».

اسحاق هرتزوگ در پیام توییتری خود به زبان انگلیسی این عبارات را نوشت: «در حال پایان دادن به یک سفر تاریخی به امارات متحده عربی به دعوت رهبر بزرگ، اعلی‌حضرت ولیعهد شیخ محمد بن زاید. پتانسیل عظیمی برای دو ملت ما وجود دارد. با هم، ما واقعاً می‌توانیم خاورمیانه را به سمت افق جدیدی از صلح، رفاه و همکاری هدایت کنیم».

پایان سفر این مقام ارشد رژیم صهیونیستی به امارات متحده عربی در شرایطی انجام شده که حملات موشکی و پهپادی یمن به ابوظبی و دبی به دلیل ادامه حضور اشغالگرانه امارات به عنوان عضو ائتلاف متجاوز به رهبری عربستان سعودی در یمن بسیار خبرساز شده است.

پیش از این در خبرهای رسانه‌های رژیم صهیونیستی آمده بود که به دنبال حملات ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به امارات متحده عربی، سازمان‌های اطلاعاتی رژیم اشغالگر قدس خواستار بازگشت اسحاق هرتزوگ به تل‌آویو شدند.

 رسانه‌های عربی بامداد دوشنبه از شنیده‌شدن صدای انفجارهای مهیب در آسمان ابوظبی واقع در امارات عربی متحده خبر دادند. سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن روز گذشته از عملیات گسترده نیروهای یمنی در عمق امارات خبر داد.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن، با حضور در یک کنفرانس خبری جزئیات عملیات «اعصار الیمن ۳» علیه امارات متحده عربی را بیان کرد و گفت: «در مرحله سوم عملیات اعصار الیمن، عمق کشور امارات هدف قرار گرفت و طی آن چندین موشک بالستیک ذوالفقار به اهداف مهمی در امارت ابوظبی اصابت کرد و با چندین فروند پهپاد «صماد ۳» به اهداف حساس در امارت دبی حمله شد.

سرتیپ «یحیی سریع» افزود: «کشور کوچک دشمن اماراتی تا زمانی که به عنوان ابزار دشمن اسرائیلی در ابوظبی و دبی به تجاوز به مردم و کشور ما ادامه دهد، ناامن خواهد ماند. نیروهای مسلح یمن بار دیگر  به شهروندان، ساکنان و شرکت‌ها برای دوری از مقرها و تأسیسات حیاتی، به دلیل آسیب‌پذیری در برابر هدف‌گیری در دوره آتی هشدار می‌دهد».

کد خبر 654496

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha