در سال ۲۰۲۰، اپل هدفون ایرپادز مکس (AirPods Max) را به بازار عرضه کرد که اولین هدفون بی‌سیم بود که توسط این شرکت ارائه شد. این هدفون کیفیت صدای عالی را ارائه می‌دهد، با این حال، مشتریان نظرات متفاوتی در مورد جعبه هوشمند (Smart Case) آن داشته‌اند. اکنون گوچی برای ایرپادز مکس کیفی به‌عنوان جعبه هوشمند ساخته است که ۹۸۰ دلار قیمت دارد!

گوچی

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از وب‌سایت گیزموچاینا، قاب یا همان جعبه ایرپادز مکس گوچی به‌عنوان بخشی از سری کیف‌های اوفیدیا (Ophidia) است که در سال ۲۰۱۸ معرفی شد. قاب گوچی جنبه‌های طراحی قدیمی و معاصر را درهم می‌آمیزد و از بوم GG Supreme (بوم پنبه‌ای) ساخته شده که کاملا قابل بازیافت است.

روکش آن با نئوپرن و ویسکوز بوده و دارای جزئیاتی از چرم قهوه‌ای است. کیف اوفیدیا دارای رنگ طلایی برای لوگوی GG و دنده‌های روی کیف دستی و حتی یک بند شانه قابل تنظیم است تا بتوانید ایرپادز مکس خود را طوری حمل کنید که گویی یک کیف دستی کوچک لوکس هستند.

این برند لوکس ایتالیایی کیف اوفیدیا ایرپادز مکس را این‌گونه توصیف می‌کند: «اشیاء سبک زندگی، روزمره را از طریق لنز گوچی می‌بینند. این جعبه برای ایرپادز مکس از طریق عناصر طراحی الهام‌گرفته از آرشیو، ویژگی‌های قدیمی و امروزی را در کنار هم قرار می‌دهد.»

شایان ذکر است که جعبه هوشمند گوچی Ophidia AirPods Max با قیمت ۹۸۰ دلار به طور قابل توجهی گران‌تر از خود هدفون است که در حدود ۵۴۹ دلار قیمت دارد! اما با توجه به اینکه این محصول گوچی است، این کیس بیشتر به یک نماد وضعیت تبدیل می‌شود تا اینکه فقط یک کیف طراحی شده برای انجام یک عملکرد باشد.

در مورد عملکرد، هنوز مشخص نیست که آیا قاب اوفیدیا مانند قاب هوشمند اپل دارای آهنربا است یا خیر. از آهنرباها برای قرار دادن ایرپادز مکس در حالت خواب استفاده می‌شود تا در صورت عدم استفاده از هدفون، باتری خالی نشود.

کد خبر 654294

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha