فیلم سینمایی «مرد بازنده» به کارگردانی محمدحسین مهدویان و تهیه‌کنندگی مشترک امیر بنان و کامران حجازی در نخستین روز از چهلمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد. 

به گزارش همشهری، مهدویان در نشست خبری فیلم سینمایی «مرد بازنده» گفت: من از دنیای اطراف و پیرامون برای ساخت آثارم الهام می‌گیرم اما لزوما شخصیت‌های فیلم مابه‌ازای بیرونی ندارند.

این کارگردان ادامه داد: ما یک گروه خیلی بزرگ هستیم که چند پروژه را به طور همزمان جلو می‌بریم و در انتهای کار به کار بعدی فکر می‌کنیم. اتفاقا با توجه به پیشنهادات زیادی که به من برای ساخت فیلم و سریال می‌شود احساس می‌کنم خیلی کم کار می‌کنم. حتما برای مطالعه و خواندن نظرات هم فرصت کافی می‌گذارم.

جواد عزتی، بازیگر فیلم هم گفت: امیدوارم هر فیلمی بازی می‌کنم نقش درستی داشته باشم. هر کاری که با آقای مهدویان انجام دادم را دوست دارم اما به نظرم این فیلم جزو بهترین کارهای اوست که خیلی دوستش دارم.

در این فیلم که بهترین کار مهدویان معرفی شده، جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، بابک کریمی، آناهیتا درگاهی، مهدی زمین پرداز، مجید نوروزی، امیرحسین هاشمی، امیر دژاکام، سجاد بابایی، منوچهر علی‌پور، شبنم قربانی، ونوس کانلی، ملیکا پازوکی ایفای نقش کردند. 

فیلمنامه «مرد بازنده» براساس طرحی از حسین حسنی توسط ابراهیم امینی، حسین حسنی و محمدحسین مهدویان به نگارش درآمده است. 

گزارش: چندرسانه‌ای همشهری

تصویربرداران: امیر حمیدی نوید، مونا فاضلی

تدوین: محمود دانش‌آموز

کد خبر 654203
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ویدئو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha