لژیونر ملی‌پوش ایرانی پس از پیوستن به تیم هال سیتی به بازی در لیگ برتر انگلیس واکنش نشان داد.

صیادمنش

به گزارش همشهری‌آنلاین، اللهیار صیادمنش شب گذشته با امضای قراردادی یک ساله و قرضی از باشگاه فنرباغچه ترکیه به باشگاه هال سیتی انگلیس پیوست.

باشگاه هال سیتی که در مسابقات چمپیونشیپ حضور دارد، این خبر را به صورت رسمی اعلام کرد و نوشت:

«هال سیتی با خوشحالی اعلام می‌کند که اللهیار صیادمنش مهاجم را به صورت قرضی از فنرباغچه تا پایان فصل به شرط مجوز بین المللی به خدمت گرفته است. صیادمنش که در شهر آمل ایران متولد شده است، اولین قرارداد حرفه‌ای خود را در ژوئن ۲۰۱۸ با باشگاه استقلال امضا کرد. این مهاجم هیجان‌انگیز پس از ۱۸ بازی در ورزشگاه آزادی، توجه فنرباغچه را به خود جلب کرد و در ماه می ۲۰۱۹ با غول ترکیه قرارداد امضا کرد. یک ماه پس از امضای قرارداد، صیادمنش اولین بازی خود را برای بزرگسالان ایران انجام داد و پس از گلزنی در دیدار دوستانه ۵-۰ مقابل سوریه، جوان‌ترین گلزن تاریخ کشورش شد.

این سومین دوره قرضی این بازیکن ۲۰ ساله از فنرباغچه خواهد بود که پیش از این در استانبول اسپور و زوریا لوهانسک بوده است. عملکرد او در اوکراین باعث شد که او در بین ۱۱ بازیکن برتر لیگ برتر اوکراین برای فصل ۲۰۲۰/۲۱ معرفی شود و او اکنون به دنبال موفقیت مشابهی در ورزشگاه MKM خواهد بود.»

همچنین اللهیار صیادمنش بعد از امضای قرارداد با هال سیتی گفت: واقعاً خوشحالم که اینجا در یک باشگاه بزرگ با هواداران شگفت‌انگیز هستم. تمام تلاشم را به کار می‌گیرم تا به تیم کمک کنم زیرا این مهمترین چیز است. تا آخر برای تیم می‌جنگم.

این مهاجم ایرانی تاکید کرد: وقتی بچه بودم، همیشه لیگ‌های انگلیس را دنبال می‌کردم. برای بازی در اینجا هیجان‌زده هستم. می‌خواهم به تیم کمک کنم. ما در سه بازی اخیر پیروز شده‌ایم و پتانسیل خوب و تیم جوانی داریم.

صیادمنش در پایان گفت: من در آخرین بازی در ورزشگاه بودم و جو ورزشگاه عالی بود. واقعاً نمی‌توانم برای بازی در استادیوم در مقابل هواداران صبر کنم. امیدوارم به زودی شما را ببینم.

کد خبر 654151

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha