دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی اعلام کرد: تمام شعب بانک‌های دولتی در سراسر کشور با توجه به تاکید رئیس‌جمهور و دستورالعمل ابلاغ شده، برای پرداخت تسهیلات تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان و بدون اخذ ضامن آمادگی کامل دارند.

علیرضا قیطاسی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، علیرضا قیطاسی افزود: شعب بانک‌ها در سراسر کشور آمادگی دارند تا با توجه به منابع و متناسب با درخواست وام، تسهیلات تا سقف یکصد میلیون تومان را بدون اخذ ضامن و با گواهی کسر اقساط پرداخت کنند.

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی تصریح کرد: دستگاه‌های صادر کننده گواهی شرطی نگذارند که بانک عامل، با توجه به آن شرط گواهی کسر حقوق را نپذیرد.

وی افزود، دستگاه متولی باید براساس گواهی صادر شده متعهد شود تا پایان دوره بازپرداخت اقساط، اگر قسطی پرداخت نشد آن را از حقوق وام گیرنده کسر و به بانک عامل پرداخت کند.

قیطاسی ادامه داد: روسای واحد بانک‌ها باید توجه کنند که پرداخت این تسهیلات مورد تاکید رییس جمهور، وزیر اقتصاد، مدیرعامل بانک‌ها و مجموعه شورای هماهنگی بانک‌ها و بانک مرکزی است و شعب بانک‌ها باید این خواسته را اجرایی کنند.

وی افزود: شعب بانک‌ها بر اساس اعتبار سنجی و دستور العمل‌های صادر شده خواسته مردم را بررسی و به آن پاسخ مثبت دهند.

قیطاسی تاکید کرد: چنانچه رییس شعبه به خواسته‌ای پاسخ منفی دهد و این پاسخ منفی مورد رسیدگی قرار گیرد در صورتی که رییس شعبه مقصر باشد قطعا با وی برخورد اداری خواهد شد.

کد خبر 654142

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 7
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    2 0
    من که رفتم بانک کشاورزی کارمند رسمی با 23سال سابقه هستم حقوق هم واریز میشه کشاورزی گفت برو پی کارت کی داد کی گرفته
  • IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    2 0
    بانکها بهانه تراشی می‌کنند واعلام می‌کنندمتقاضی وام وتسهیلات باید بمدت ۳ماه مبلغ وام مورد درخواست را سپرده گذاری کنند وپس از آن درخواست نمایند تا برابر میانگین سپرده وحساب متقاضی تسهیلات پرداخت گردد.وسنگ جلو پای مردم می‌اندازند.ازجمله این بانک‌ها بانک رفاه کارگران میباشد .که سرمایه اصلی آن متعلق به بازنشستگان تامین اجتماعی میباشد.
  • IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
    4 1
    من امروز به بانگهای صادرات و تجارت مراجعه کردم. خدمت روسای محترم هر دو شعبه رفتم. در اولین بانگ به من گفتند چند روز دیگر مراجعه کنید قرار بوده بانگ مرکزی رتبه بندی کنه و اعلام کند هنوز چیزی بدست ما نرسیده البته بخشنامه رسیده بود. در دومین بانگ گفتند فقط باید از بانگی که حقوق دریافت می کنید مراجعه کنید بازنشسته کشوری.
  • اکرم علشاهیان IR ۰۴:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
    3 0
    خدا وکیلی از اول که حقوق مستمری میگیرم ی دو ریالی وام به من ندادن به بهانه های مختلف حال‌ا هم میگن شرایط سنی نمیخوره