شنبه ۲۰ مهر ۱۳۸۷ - ۰۴:۵۱
۰ نفر

گروه ورزشی: مصطفی دنیزلی پس از عقد قرارداد رسمی با بشیکتاش در گفت‌و‌گوی اختصاصی با همشهری تاکید کرد که هنوز فوتبال ایران را فراموش نکرده و امیدوار است باز هم روزی در تیم‌های ایرانی کار کند.

  •  چه شد که بالاخره تصمیم گرفتید به فوتبال باز‌گردید؟

 فکر می‌کنم زمان آن رسیده بود که کار خودم را از سر بگیرم. مسائل و مشکلاتی در این مدت وجود داشت که من را از فوتبال دور کرده بود اما زندگی دنیزلی با فوتبال همراه است. یک روز باید بر‌می‌گشتم. زمان آن رسیده بود و من با یک پیشنهاد مناسب می‌خواهم کار خودم را شروع کنم. انگیزه زیادی دارم و روزهای سختی را پیش‌رو می‌بینم.

  •  شما پیشنهادهای زیادی داشتید اماگویا در انتظار بشیکتاش بودید، چرا؟

بله، ‌در این مدت فرصت‌های زیادی به وجود آمد اما من گفته بودم که فقط به بشیکتاش فکر می‌کنم. قبل از این با گالا و فنر به افتخارات زیادی رسیده بودم و حالا تنها تیمی که می‌توانست چیزهای تازه‌ای داشته باشد، بشیکتاش بود. از دوران کودکی این تیم را دوست داشتم و هوادار بشیکتاش بودم. یادم می‌آید که با چه سختی خودم را به ورزشگاه می‌رساندم تا بازی‌های این تیم را ببینم.

  • در مورد قرارداد شما اخبار زیادی شنیده می‌شود، گفته شده با عقد قرارداد 5 ساله به این تیم پیوستید.

پیشنهاد آنها قرارداد 3 ساله بود اما من قبول نکردم. دوست دارم در پایان هر فصل آزاد باشم و بتوانم برای خودم تصمیم بگیرم. من یک ساله امضا کردم و بعد از پایان مدت قرارداد باید شرایط  را به خوبی  بررسی کنم.

  •  وضعیت  بشیکتاش را چطور می‌بینید؟

ما تیم خوبی در اختیار داریم و توانایی لازم برای انجام کارهای بزرگ را خواهیم داشت. من آمده‌ام که به افتخارات خوبی دست پیدا کنیم. کار ما البته آسان نخواهد بود. رقیبان سختی را پیش‌رو می‌بینم اما باید تلاش کنیم و به هدفمان برسیم. کارمان را از روز شنبه شروع می‌کنیم. این هفته باید به آنکارا برویم و یک بازی سخت را انجام دهیم. شرایط تیم در جدول بد نیست اما لیگ ترکیه مدعیان زیادی دارد و رقابت بسیار نزدیک خواهد بود.

  •  با بشیکتاش چه هدفی را دنبال می کنید؟

در درجه اول به دنبال قهرمانی هستم، ‌مهم این است که سال آینده در رقابت‌های اروپا باشیم. من باید بازگشت خوبی به فوتبال داشته باشم. امیدوارم به هرچه که می‌خواهیم برسیم.

  • دنیزلی شاید هیچ‌وقت به فوتبال ایران بازنگردد، ‌اینطور نیست؟

‌به هیچ‌وجه. من ایران را دوست دارم. مطمئن باشید یک روز برمی‌گردم. این هدف را دارم که باز هم در فوتبال ایران کار کنم و اگر فرصت فراهم باشد باز هم می‌آیم. کسی از آینده خبر ندارد.

کد خبر 65412

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز