تیم ملی هندبال ایران از صعود به فینال رقابت‌های هندبال قهرمانی آسیا بازماند.

هندبال ایران قطر

به گزارش همشهری آنلاین، تیم ملی هندبال کشورمان از ساعت ۱۶:۳۰ امروز در مرحله نیمه‌نهایی برای رسیدن به فینال بیستمین دوره رقابت‌های هندبال قهرمانی آسیا با قضاوت کوبل داوری بونوک کو و سئوک لی از کره‌جنوبی به مصاف تیم قدرتمند قطر رفت و با شکست در این دیدار از راهیابی به فینال این رقابت‌ها بازماند.  

ملی پوشان کشورمان هرچند دقایق ابتدایی بازی را بسیار خوب آغاز کردند اما در ادامه اسیر تجربه بازیکنان قطر شدند و نیمه نخست را با شکست ۱۰-۲۰ به رختکن رفتند.  

در نیمه دوم نیز همین روند تکرار شد هرچند در دقیقه ۲۲ تا ۲۴ نیمه دوم ۴ گل زیبای ملی‌پوشان جریان بازی را اندکی تغییر داد اما در نهایت تیم ملی هندبال کشورمان این بازی را با نتیجه ۱۹-۳۴ واگذار کرد.  

 حسن المصطفی رئیس فدراسیون جهانی هندبال با همراهی علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال کشورمان تماشاگر ویژه این دیدار بود. همچنین فاضل بن علی آل نمر رییس فدراسیون هندبال عربستان نیز این دیدار را از نزدیک مشاهده کرد.  

تیم ملی کشورمان که با راهیابی به مرحله نیمه‌نهایی و حضور در جمع ۴ تیم برتر رقابت‌های هندبال قهرمانی آسیا جواز حضور در رقابت های جهانی سوئد/لهستان ۲۰۲۳ را کسب کرده است، در دیدار رده‌بندی به مصاف بازنده دیدار دو تیم عربستان – بحرین می‌رود که قرار است از ساعت ۱۸:۳۰ امروز با یکدیگر مصاف کنند.  

لازم به ذکر است بیستمین دوره رقابت‌های هندبال قهرمانی آسیا ۱۱ بهمن با معرفی قهرمان این دوره به کار خود پایان می‌دهد.  

کد خبر 653542

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha