امام جمعه موقت ورامین گفت: پخش تصاویر و شعارهای سرکرده منافقین باعث می شود روز به روز نزد مردم ایران منفورتر شوند.

صدا و سیما

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، حجت الاسلام حسین قدوسی نژاد امام جمعه موقت ورامین در خطبه‌های نماز جمعه ورامین با محکوم کردن ائتلاف عبری و عربی در حملات وحشیانه به مردم مظلوم یمن گفت: متأسفانه شاهد سکوت سازمان‌های بین المللی در برابر این کشتار وحشیانه هستیم.

وی مدعیان حقوق بشر را بازندگان اصلی حملات ائتلاف عبری و عربی به مردم یمن دانست و با اشاره به برگزاری راهپیمایی بعد از نماز جمعه در حمایت از این مردم مظلوم افزود: با حضور پرشور در این راهپیمایی دشمن شکن به مردم یمن اعلام خواهیم کرد، که همراه آن‌ها بوده و هرگز در برابر ظالمان جهان کوتاه نخواهیم آمد.

خطیب جمعه امروز ورامین در واکنش به خرابکاری در صدا و سیما و پخش تصاویر و شعارهای سرکرده منافقین، اظهار داشت: منافقین بدانند، روز به روز نزد مردم ایران منفورتر خواهند شد.

وی کارنامه سراسر جنایت و ننگین منافقین را مورد اشاره قرار داد و گفت: هیچ جنایت و خیانتی نیست، که منافقین در کارنامه خود نداشته باشند.

قدوسی نژاد در ادامه با اشاره به قرارگیری در آستانه دهه مبارک فجر و ۴۳ اُمین بهار پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی سرنوشتمان را خود تعیین می‌کنیم و بیگانگان نمی‌توانند، برای ما در هیچ عرصه‌ای تصمیم گیری کنند.

وی با تاکید بر امیدآفرینی و لزوم مقابله با تخریب‌ها علیه نظام اسلامی گفت: باید با غیرت دینی و انقلابی پای انقلاب اسلامی بایستیم و سبب تداوم این شجره طیبه شویم، دستاوردهای انقلاب را فریاد بزنیم، دلیلی ندارد، در برابر هجمه‌ها و دشمنی‌ها کوتاه بیاییم.

کد خبر 653302

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha