نمایش شاد و موزیکال «مستر میوگی» از ۱۰ بهمن ماه ویژه کودکان و نوجوانان در فرهنگسرای سرو اجرا می شود.

نمایش کودک

همشهری محله - به گزارش روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۶: نمایش «مستر میوگی» به نویسندگی و کارگردانی «عادل علیزاده» به عنوان اولین اجرای تئاتر پس از شیوع کرونا در فرهنگسرای سرو به روی صحنه می رود. البته نمایش «مستر میوگی» کاری است که برای جشنواره بین‌المللی کودک و نوجوان همدان در سال ۱۳۹۸ تولید شد ولی در سایه همه‌گیری کرونا این جشنواره بین‌المللی برپا نشد. بازیگران آن   «زرتشت فرضی»، «عادل علیزاده» و «مریم تقوی» هستند و ماجرای آن درباره گربه‌ بازیگوشی به نام «کاس آقا» است که مسئولیت‌پذیر نبوده و اعتقاد دارد که فقط باید ازخارجی‌ها تقلید کرد. چون همه داشته هایشان بهتر از ماست. از طرفی از نام خود نیز بیزار است. به همین دلیل نام (میوگی) را برای خودش انتخاب می کند و از همه می‌خواهد تا او «مستر میوگی» صدا کنند. در این میان اتفاق های زیادی برایش می افتد.»

این نمایش هر روز از ۱۰ بهمن تا ۱۰ اسفند از ساعت ۹ تا ۱۶ ویژه دانش آموزان و ساعت ۱۶ تا ۲۰ برای شهروندان در فرهنگ سرای سرو بر روی صحنه می رود.

علاقه‌مندان برای تماشا می توانند  به فرهنگسرای سرو در خیابان ولیعصر(عج)، ضلع شمالی پارک ساعی، کوچه ساعی دوم مراجعه کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۸۸۸۸۱۸۷۹ تماس بگیرند.

کد خبر 652766

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دروازه طهرون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha