همشهری آنلاین: رئیس جمهوری در جمع مردم بجنورد به قدرت‌های غربی گفت که ملت ایران از حق خود عقب‌نشینی نمی‌کند.

دکتر محمود احمدی نژاد در جمع مردم استان خراسان شمالی و شهر بجنوردگفت: مدعیان دموکراسی و لیبرالسم و مدعیان جدایی دین از زندگی بشر که همواره پرچمدار جنگ بودهاند، فکر می کنند که ملت ایران مثل خود آنها است و اگر ترش رویی و بداخلاقی کنند‌، این ملت از حق خود عقب نشینی خواهد کرد.

وی خطاب به مدعیان دموکراسی و مخالفان انرژی هسته ای ایران، گفت: شما اشتباه می‌کنید، با تهدید و تحریم نمی توانید ملت ایران را بشکنید، ‌من با افتخار اعلام می کنم که برای شکستن شما، همین خراسان شمالی و جوانان این دیار کافی هستند.

دکتر احمدی نژاد خاطر نشان کرد: ما خدا را سپاسگزاریم که ملت ایران، ملتی شجاع و هوشمند است که با همدلی و وحدت پشت سر رهبری هوشمند و گرانقدر ایستاده و هیمنه پوشالی قدرتهای بزرگ را درهم شکسته و دروغ و باطل بودن آنها را در معرض دید جهانیان قرار داده است.

ریس جمهور تاکید کرد: این قدرتهای پوشالی، ‌دست و پا زده و ‌فریاد می‌زنند و ملت ایران را متهم می کنند اما به فضل الهی آنها در سراشیبی سقوط هستند و کسی قادر نیست آنها را از این وضعیت نجات بخشد.

احمدی نژاد با اشاره به اینکه علت شکست آنها فراموش کردن خدا و غفلت از عمل صالح است، اظهار داشت: اگر کسی فریاد ایمان سر می‌دهد، ‌بلندگوی آنها وی را متهم و مسخره می کند‌، وقتی حرف عدالت زده می شود،‌ او را متهم به خشونت طلبی و تجاوز می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه "مدعیان دموکراسی و حقوق بشر همواره پرچمدار جنگ بوده اند"، اظهار داشت: آنها بیش از یکصد جنگ از جمله جنگ کره و ویتنام را با شعار آزادی و حقوق بشر به راه انداختند.

احمدی نژاد با تاکید بر اینکه در هیچیک از جنگها ملت ایران و ملت های مومن و خدا پرست مسبب و مدوم جنگ نبودند، گفت: همه جنگ ها توسط دنیا طلبان به راه افتاد، حتی جنگ تحمیلی 8 ساله را همین دولت های مدعی آزادی حقوق بشر به راه انداختند و حمایت کردند.

وی با اشاره به اینکه تمامی این موارد نشانه های تحقق وعده الهی است، تصریح کرد: حکومت ظالمان باید برود و مومنان، صالحان و خادمان حقیقی ملت ها جایگزین شوند و به لطف خدا و استقامت ملت ایران و پرچم داری این ملت، زمینه برپایی حکومت اسلامی حضرت مهدی ( عج ) فراهم شود.

کد خبر 65270

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز