رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا از بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی کشور طی روزهای پنجشنبه و جمعه خبر داد.

بارش برف جاده

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: بنابر اعلام سازمان هواشناسی کشور مبنی بر نفوذ سامانه بارشی همراه با بارش برف در جاده‌های نیمه غربی و مرکزی و شمالی کشور و نشان هشدار در سطح نارنجی از سوی این سازمان، از روز پنج شنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۱/۶ تا روز جمعه مورخ ۱۴۰۰/۱۱/۸ این سامانه بارشی جاده‌های استان‌ها را فرا می‌گیرد.

به گفته رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا، بارش برف و باران، افزایش لغزندگی سطح راه، کاهش میدان دید رانندگان شرایط متفاوتی را در جاده‌ها ایجاد می کند و وضعیت مناسبی برای سفرهای بین شهری در این استان‌ها وجود نخواهد داشت.

وی گفت: رانندگی در این شرایط مستلزم رعایت سرعت مطمئنه و احتیاط بیشتر و همچنین حفظ فاصله طولی بیشتر با خودرو جلویی به منظور پیشگیری از تصادف است. برای رانندگی در این ایام در جاده‌ها همراه داشتن تجهیزات زمستانی از قبیل زنجیر چرخ در خودرو الزامی است.

محورهای اصلی کردستان: دهگلان - حسین آباد، سقز و مریوان، کرمان: ریگان - ایرانشهر و شهداد، نهبندان، هرمزگان: بندرخمیر، بندرلنگه، لرستان:خرم آباد. پلدختر مسدود هستند.

کد خبر 652637

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا‌براتی IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
    1 0
    اطلاع‌رسانی‌خیلی‌خیلی‌خوب‌وبهموقع‌است‌تشکر‌ازشماوبرنامه‌های‌شما