سید جلال حسینی، مدافع و کاپیتان پرسپولیس در خصوص اتفاقات و حاشیه‌هایی که در چند سال اخیر در پرسپولیس و تیم ملی داشت گفت‌وگو کرد.

سید جلال حسینی

به گزارش همشهری‌آنلاین، کاپیتان پرسپولیس درخصوص گل دقیقه‌های پایانی مقابل الجزیره در لیگ قهرمانان آسیا به فوتبال برتر گفت: صدای تماشاگران در صحنه گل واقعا زیبا بود، هر وقت فیلم آن گل را نگاه می‌کنم از آن صدا لذت می‌برم.

سید جلال حسینی درخصوص دعوت نشدن به تیم ملی در زمان کی‌روش افزود: من در پرسپولیس و تیم ملی خیلی تلاش کردم اما متاسفانه یکسری از اختلافات باعث شد که از تیم ملی خط بخورم، درحقیقت من تاوان اختلاف بین کی‌روش و برانکو را دادم.

کاپیتان سرخ‌ها در ارتباط با ماجرای خداحافظی از تیم ملی توضیح داد: آقای مارکار آقاجانیان یکروز به من زنگ زد و به من گفت که کی‌روش در پک می‌خواهد با من صحبت کند، کی‌روش همانجا از من خواست که از تیم ملی خداحافظی کنم، اما پس از مشورت با همسرم با این موضوع مخالفت کردم. در ادامه هم پس از چند روز ناراحتی تصمیم گرفتم که به فوتبال ادامه بدم.

حسینی با اشاره به ۳ قهرمانی پرسپولیس در لیگ، جام حذفی، سوپرجام و رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا در همان سال تصریح کرد: همان زمان پرسپولیس با توجه به پنجره بسته خیلی شرایط سختی داشت، برانکو با من صحبت کرد و به من گفت امسال قهرمانیم و آن سال با توجه به ۳ جام قهرمانی‌ پرسپولیس و رسیدن به فینال آسیا یکی از بهترین‌ سال‌های فوتبالی من شد.

کاپیتان پرسپولیس مقصر اختلاف کی‌روش و برانکو را معرفی کرد و گفت: مقصر آن اختلاف مدیران تصمیم‌گیرنده بودند، مدیران وقت نتوانستند جلوی کی‌روش را بگیرند و همان اختلافات باعث خط خوردن من از تیم ملی شد.

مدافع کهنه‌کار پرسپولیس درخصوص خداحافظی از فوتبال افزود: تا زمانیکه توانایی تمرین کردن را داشته باشم به فوتبال ادامه می‌دهم.

حسینی در پاسخ به اینکه در پایان فوتبال خود ممکن است به تیم ملوان برود، بیان کرد: من فوتبال پایه را از تیم ملوان شروع کردم و تمام خاطراتم با این تیم است، ملوان قلب من بوده و هر وقت از من بخواهند تا به این تیم کمک کنم، باید این کار را انجام بدهم. 

  

کد خبر 652500

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha