فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در آیین رونمایی از سامانه پیامکی فوریت های پلیسی ۱۱۰ از خدمات رسانی پلیس به افراد ناشنوا یا با افت شنوایی خبر داد و گفت: راه اندازی این سامانه پیامکی، گامی در راستای رسیدگی به نیازهای پلیسی این قشر است.

پلیس 110

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار حسین اشتری روز دوشنبه در آیین رونمایی سامانه پیامکی ۱۱۰ و ارتباط از طریق پیام کوتاه با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ گفت که سالانه بیش از یک صد میلیون خدمت به مردم ارائه می دهیم و یکی از مجموعه هایی که به صورت شبانه روز با مردم در تعامل و ارتباط است، مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ است.

سردار اشتری با اشاره به سطح تماس و ارتباطات مردم با سامانه فوریت های پلیسی ۱۱۰ خاطر نشان کرد: رشد و ارتقاء شیوه خدمات دهی انتظامی همواره در دستور کار پلیس بوده و امروز در مسیر ارتقاء این خدمات شاهد افتتاح رسمی سامانه پیامکی فوریت های پلیسی ۱۱۰ هستیم.

وی افزود: به استناد گزارش انجمن حمایت از افراد با افت شنوایی، قریب به دو درصد جامعه را افراد ناشنوا و یا با افت شنوایی و افراد سخت گویش تشکیل می دهند که به دلیل ناتوانی و مشکلات کلامی، قادر به برقراری تماس تلفنی با فوریت های پلیسی نبودند و در واقع راه اندازی سامانه پیامکی فوریت های پلیسی ۱۱۰ و ارتباط این افراد از طریق پیام کوتاه با پلیس گامی در راستای رسیدگی به نیازهای پلیسی این قشر است.

سردار اشتری ادامه داد: ضمن اینکه برخی شهروندان به دلایل و شرایط مختلف قادر به برقراری تماس با سامانه تلفنی فوریت های پلیسی ۱۱۰ نیستند که با راه اندازی سامانه پیامکی فوریت های پلیسی ۱۱۰، بستر لازم برای ارتباط اقشار مختلف جامعه با پلیس فراهم شده و این بسترسازی در سراسر کشور صورت گرفته؛ خوشبختانه این اقدام؛ فنی، علمی و گامی در راستای هوشمندسازی پلیس است.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران یادآور شد: امروز در مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ همکارانی برای پاسخگویی فعالیت می کنند که به زبان های مختلف جهان آشنا و مسلط هستند تا در صورت نیاز افراد به کمک پلیس بتوانیم به همه طیف ها و اتباع حاضر در ایران نیز خدمات ارائه کنیم.

کد خبر 652411

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha