مدیر اولین رویداد استارتاپی صنایع خدمات خودرو گفت: بازار صنعت خدمات خودرو در کشور ۲۱هزارمیلیارد تومان است و با این حال، شرکت‌های دانش‌بنیان و ایده‌پرداز به آن ورود نکرده‌اند. دنبال آن هستیم که این خلأ را با اتصال فناوری به صنعت خودرو پر کنیم.

دانشگاه

به گزارش همشهری آنلاین، مصطفی نظری در اختتامیه نخستین رویداد استارتاپی خدمات خودرو با اشاره به اینکه اتصال صنعت و دانشگاه به یکدیگر سال‌ها است در حال طرح شدن درمجامع مختلف است، افزود: درتلاش هستیم با استفاده ازتجربیات شرکت‌های دانش‌بنیان به گونه‌ای عمل کنیم که ایده‌های جوانان شاغل در این شرکت‌ها در حوزه ارائه خدمات خودرویی جمع‌آوری و با حمایت از ایده‌های برتر، این شرکت‌ها بتوانند سهمی از بازار بکر خدمات خودرو در کشور را از آن خود کنند.
وی با بیان اینکه در اولین جشنواره استارتاپی خدمات خودرو، ۱۲۰ شرکت کننده در ۹ محور از جمله خدمات پس از فروش، تأمین قطعه، ارائه دهندگان خدمت، تعمیرگاه‌ها، آموزش آنلاین تعمیرات خودرو و توسعه خدمات ایده‌های فناورانه و دانش‌بنیان خود را به دبیرخانه ارسال کردند، افزود: از این تعداد ۵۰ نفر به مرحله مسابقه راه یافتند. 

فناوری‌های جدید و رو به رشد استارت‌آپ‌های ایرانی | ایده‌های برتر دانشگاه‌ها در مسیر توسعه استارت‌آپ‌ها


نظری با اشاره به اینکه در این رویداد، حمایت از ایده‌های برتر از مرحله ایده تا اجرای کامل آن تحت حمایت‌های مالی و آموزشی قرار می‌گیرند، اظهار داشت: توجه و پشتیبانی از ایده‌های برتر و فناورانه و رساندن آن به بازار در اولویت قرار دارد ازاین رو، از برگزیدگان تا سقف۲میلیارد تومان حمایت مالی و با تامین زیرساخت‌های مورد نیاز حمایت فنی خواهد شد.
به گفته وی، طرح‌های ارایه شده دارای قابلیت‌های کاربردی بالایی است و ازاین رو، پیش‌بینی می‌شود در یک سال آینده و با توسعه بیشتر استارتاپ‌های برگزیده شاهد برقراری ارتباط میان صاحبان این فناوری و بخش‌های مختلف صنعت خودرو برای تامین نیازهای آنان باشیم.

کد خبر 652192

پر بیننده‌ترین اخبار بهداشت و درمان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha