تیم ملی بانوان ایران در دومین بازی خود در جام ملت ها شکست سنگینی را تجربه کردند.

ایران چین

به گزارش همشهری آنلاین تیم ملی فوتبال بانوان ایران امروز در دومین دیدار خود در جام ملت های آسیا به مصاف چین رفت که در این دیدار شاگردان مریم ایراندوست مطابق پیش بینی ها شکست سنگینی را تجربه کردند.

در نیمه اول این دیدار بانوان ملی پوش ایران تلاش زیادی کردند تا دروازه خود را بسته نگه دارند اما قدرت بالای چیینی ها در حملات باعث شد تا در نهایت این نیمه با برتری دوگله رقیب به پایان برسد. چینی ها دو بار در دقای ۲۸ و ۴۳  دروازه زهره کودایی را باز کردند.

در نیمه دوم مریم ایراندوست با ۲ تعویض همزمان تلاش کرد تا ساختار تیمی ایران را بهبود ببخشد اما توان بانوان ملی پوش ایران رفته رفته تحلیل رفت تا در نهایت ۵ بار دیگر دروازه زهره کودایی باز شود. چینی ها در دقایق۴۹، ۵۵ و ۵۹ طی ۱۰ دقیقه ۳ گل دیگر وارد دروازه ایران کردند تا شکست ایران در این بازی حتمی شود.

در ادامه رقب ایارن موفق شد با دو گلی که در دقایق ۷۷ و ۸۳ به ثمر رساند شکست سنگین ۷ بر صفر را به دختران فوتبالیست ایران تحمیل کند. 

زهره کودایی، بهناز طاهرخانی (کاپیتان)، غزاله بنی طالبی، فاطمه عادلی، ملیکا متولی، ملیکا محمدی، زهرا سربالی (فاطمه امینه برازجانی)، هاجر دباغی (الهام فرهمند)، ثنا صادقی (سارا ظهرابی‌نیا)، افسانه چترنور (نگین زندی) و سمانه چهکندی (سارا قمی) ترکیب ایران در این دیدار بودند.

تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان در نخستین دیدار برابر هند به تساوی بدون گل رسیده بود. ملی‌پوشان در آخرین بازی مرحله مقدماتی روز چهارشنبه ۶ بهمن به مصاف چین تایپه می‌روند. چین تایپه و هند در دومین بازی عصر امروز مقابل هم قرار می‌گیرند.

۱۲ تیم در جام ملتهای آسیا حضور دارند که ۵ تیم برتر به صورت مستقیم جواز حضور در جام جهانی ۲۰۲۳ را کسب می‌کنند.

کد خبر 652140

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha