شهردار تهران گفت: گزارش ساختمان‌های ناایمن در شورای عالی استان‌ها مطرح شد و رییس جمهور هم تاکید دارند سریعا این ساختمان‌ها تعیین تکلیف شوند.

علیرضا زاکانی - شهردار تهران

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا زاکانی گفت: برای رفع مشکل ساختمان‌های ناایمن یک تلاشی را شروع کردیم که مجموعه مسئولیت‌های مرتبط با شهرداری را دنبال کنیم و ناظر بر شناسایی این نوع از ساختمان‌ها باشیم.

به گفته شهردار تهران، برای نظارت کامل، کار جدی باید آغاز شود و آن‌ها را دسته بندی کنیم یعنی ساختمان‌هایی که وضعیتشان بسیار حاد است سریعا تعیین تکلیف شوند، اما ساختمان‌های دیگر مورد بهبود قرار بگیرند.

زاکانی ادامه داد:گزارش ساختمان‌های ناایمن در شورای عالی استان‌ها مطرح شد و رییس جمهور هم تاکید دارند سریعا این ساختمان‌ها تعیین تکلیف شوند. رسیدگی به ساختمان‌های ناایمن جزو پروژه کاری ما در سال ۱۴۰۱ است که برای آن برچسبی خواهیم داشت. من براساس حوادث و آینده نمی‌توانم صحبت کنم و تنها ناظر بر برنامه و کارخودم حرف می زنم.

مهدی داوری مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران گفته بود که قانون مربوط به ارتقاء ایمنی ساختمان‌ها باید تغییر کند و جامعیت داشته باشد، به نظرم یک مطالبه عمومی باید صورت گیرد و دستگاه‌های مختلف با یکدیگر در جهت ایمنی هر چه بیشتر پایتخت گام بردارند.

دیشب بخشی از یک ساختمان مسکونی در میدان تجریش ابتدای فناخسرو خیابان طباطبایی پور در پی انفجار گاز تخریب شد.

کد خبر 651931

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha