معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار منطقه ۱۸ از برپایی جشن فرهنگی و بزرگترین نورافشانی به مناسبت فرا رسیدن روز مادر در باغ راه حضرت فاطمه(س) و درمرزمشترک مناطق ۱۷ و ۱۸ خبر داد.

نورافشانی

همشهری محله- مریم قاسمی: به گفته «رحیم محمد نژاد» این ویژه برنامه عصرامروز شنبه ۲ بهمن ماه از ساعت ۱۹ تا ۲۱ شب در مسیر باغ راه حضرت فاطمه(س) برگزار خواهد شد وعموم شهروندان می توانند با حفظ نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی از قسمت های مختلف این جشن فرهنگی استفاده کنند.
او درباره جزئیات برگزاری جشن میلاد حضرت فاطمه(س) گفت: «طبق برنامه ریزی انجام شده در طول مسیر یک و نیم کیلومتری باغ راه حضرت فاطمه(س) به فاصله هر ۱۰۰ متر و در ۱۵ نقطه منتخب برنامه ویژه نورافشانی و نورپردازی اجرا می شود. به جز این با هماهنگی اداره فرهنگی شهرداری منطقه ۱۸ پویش خانوادگی «مهر مادری» در بین شهروندانی که در محل حضور دارند برپا می شود. در این قسمت از شهروندان خواسته می شود که به مناسبت چنین روزی و به پاس قدردانی از مادران، دست مادران خود را ببوسند و از آن عکس تهیه کنند واز طرق رسانه اجتماعی به مدیریت گروه پویش «مهرمادری» ارسال کنند تا در انتهای برنامه به برترین آثار جوایز ارزنده ای اهدا شود».
محمد نژاد اضافه کرد: «همچنین در این روز به طور جداگانه از مادران شهدای معظم، همسران شهدای مدافع حرم به طور ویژه تجلیل به عمل خواهد آمد».
 

کد خبر 651816

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha