دیدار استقلال و هوادار برای سومین بار در یک روز به زمان دیگری موکول شد.

کامرانی فر

به گزارش همشهری آنلاین، حسن کامرانی‌فر که امشب میهمان تلفنی برنامه چهارسوی لیگ شبکه خبر بود، در مصاحبه خود نسبت به زمان جدید برگزاری مسابقه استقلال و هوادار اعتراض کرد و از مذاکره با سازمان لیگ برای تغییر آن خبر داد.

کامرانی‌فر در توضیح این مسئله گفت: با توجه به نظر آقای اسکوچیچ ما با سازمان لیگ صحبت کردیم، چون یک روز قبل از بازی تیم ملی زمان برگزاری (بازی استقلال-هوادار) است و بازیکنانی که قرار است در تیم ملی حاضر شوند، بتوانیم تاریخ این مسابقه را تغییر دهیم تا سرمربی محترم تیم ملی بتوانند بازیکنان مدنظر خود را از تمامی باشگاه‌ها دعوت کنند.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در ادامه صحبت‌های خود گفت: قطعا از این باشگاه‌ها هم بازیکنانی دعوت شده، الان زمان این بازی اعلام شده و ما صحبت‌هایی را انجام دادیم تا بتوانیم تاریخ این بازی را تغییر دهیم تا سرمربی تیم ملی بتواند بازیکنان مورد نظرش را به تیم ملی دعوت کند؛ به هر حال نظر سرمربی تیم ملی این‌گونه است.

حسن کامرانی‌فر درباره تعویق بازی استقلال و هوادار و هم‌چنین رویارویی با پیکان توضیح داد: با توجه به اردوی تیم ملی، قطعا بازی‌های استقلال مقابل هوادار و پیکان پس از بازی‌های تیم ملی برگزار می‌شود و ما در حال صحبت با سازمان لیگ هستیم که بتوانیم این تغییر را در برنامه لیگ ایجاد کنیم.

وی دربخش دیگری از سخنانش گفت : حضور تماشاگران در دیدار تیم ملی با عراق قطعی نیست.

کامرانی فر تاکید کرد :با توجه به اوج‌گیری دوباره کرونا در کشور، وزارت بهداشت هنوز مجوزی به فدراسیون فوتبال ارسال نکرده است.

کد خبر 651583

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha