زن جوان در عملی خطرناک اقدام به سلفی گرفتن روی خودروی در حال غرق شدن کرد.

 به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، اقدام عجیب یک راننده زن کانادایی در گرفتن عکس سلفی روی سقف ماشین در حال غرق شدن خود به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده است. بنا به گزارش نیویورک پست این زن روی سطح رودخانه یخ زده ریدئو در اوتاوا کانادا در حال رانندگی بود که لایه نازک یخ شکسته شد و خودروی وی به زیر آب رفت. این اتفاق در ساعت ۴:۳۰ دقیقه روز یکشنبه رخ داد.

با این حال این زن که نه تنها از غرق شدن تدریجی خودروی خود وحشت زده نشد بلکه در اقدامی عجیب روی سقف آن رفت و اقدام به تهیه عکس سلفی کرد. در ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است این راننده زن را در حالی که روی سقف خودروی در حال غرق شدن خود ایستاده و مشغول گرفتن عکس سلفی است نشان می‌دهد. در این ویدئو صدای یکی از افراد محلی که با دیدن این صحنه شوکه شده شنیده می‌شود. در این ویدئو این فرد می‌گوید: «او بالای خودرو ایستاده است.»

افراد محلی با دیدن این صحنه بلافاصله با یک کایاک به کمک این زن شتافتند. آن‌ها موفق شدند با یک کایاک این زن را به ساحل رودخانه منتقل کنند. هنگامی که پلیس و تیم اورژانس پزشکی در محل حاضر شدند این زن به سلامت به ساحل رودخانه منتقل شده بود. او در این حادثه دچار جراحت یا آسیب نشد. پلیس اوتاوا در بیانیه‌ای اعلام کرد: «خودرو همچنان در داخل رودخانه است و می‌تواند برای گردشگران کنجکاو که روی یخ راه می‌روند یک خطر محسوب شود.»

کد خبر 651374

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ویدئو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha