شرکت دایس (DICE) چندین به‌روزرسانی و تغییرات کلیدی را برای بازی Battlefield 2042 که اخیراً به‌عنوان یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های سال ۲۰۲۱ شناخته شده، معرفی کرده است.

بتلفیلد

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از وب‌سایت گیمزپات، به روز رسانی ۳.۲ در ۲۰ ژانویه (فردا) ارائه می‌شود و شامل تعدادی اصلاحات و بهبودهای کوچک با تمرکز بر بهبود پایداری کلی خواهد بود.

دایس می‌گوید: «به‌روزرسانی ۳.۳ در اواسط تا اواخر فوریه ارائه می‌شود. این ظاهرا یک به‌روزرسانی بزرگ‌تر است که شامل یک تابلوی امتیاز «به‌روزشده» خواهد بود؛ چیزی که طرفداران آن را درخواست کرده‌اند. همچنین شامل تغییرات بیشتر خواهد بود که از زمان بازگشت تیم از تعطیلات در حال انجام است.

تغییر تابلوی امتیاز بزرگ است. این رابط کاربری را تغییر می‌دهد تا شامل یک پنل جدید باشد که نشان می‌دهد بازیکنان چگونه در میانه ‌بازی در مقابل همه روی سرور رتبه‌بندی می‌کنند. در اینجا یک نگاه اولیه و غیر نهایی به جدول امتیازات جدید است:

به‌روز رسانی بتلفید ۲۰۴۲ | سازندگان به‌دنبال روان‌تر کردن بازی هستند

دایس گفت که در آینده به این به‌روز رسانی جدول امتیازات ادامه خواهد داد: «این یک معامله تمام‌شده برای ما نیست، انتظار می‌رود که پس از پخش زنده در بازی، شاهد تکرار بیشتر در این مورد باشیم و ما مشتاقانه منتظر بازخورد شما پس از انتشار این تابلوی امتیاز جدید در ماه فوریه هستیم».

به طور کلی، دایس اعلام کرده که به دنبال بهبود عملکرد بازی «بتلفیلد ۲۰۴۲» است. تیم‌های آن به دنبال داده‌ها و بهینه‌سازی‌های اضافی هستند تا به اجرای روان‌تر این بازی کمک کنند.

دایس در پیامی اعلام کرد: «سال نو مبارک! ما اکنون که برگشتیم سخت مشغول کار هستیم. امیدواریم همه شما خوب، ایمن و سالم باشید.»

«بتلفیلد ۲۰۴۲» پنجمین بازی پرفروش سال ۲۰۲۱ در ایالات متحده بود، اگرچه EA عدد فروش خاصی را برای این تیرانداز نظامی آینده‌نگر اعلام نکرده است.

بازی بتلفیلد ۲۰۴۲ بخش داستانی ندارد. استودیو دایس برای ساخت این نسخه تصمیم گرفت حالت داستانی و کمپین را رها کرده و بر روی حالت چندنفره و محتوای آن متمرکز شود.

کد خبر 651352

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha