هوآوی از یک کیف مدرسه جدید برای کودکان رونمایی کرده است که به‌زودی عرضه خواهد شد.

کیف هوشمند هوآوی

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از وب‌سایت گیزموچاینا، این محصول هوآوی که ۹um Smart Positioning Children's Positioning Bag School نام دارد در زمان کوتاهی وارد بازار خواهد شد. این کیف معمولی نیست، زیرا دارای ویژگی‌های استثنایی است که احتمالا در هیچ کیف دیگری نمی‌توانید آن را پیدا نکنید.

کیف مدرسه کودکان Huawei ۹um Smart Positioning با پشتیبانی از عملکرد موقعیت‌یابی هوشمند ارائه می‌شود که این اطمینان را به والدین می‌دهد که می‌توانند موقعیت مکانی کودک خود را حتی در شرایطی که مجاز به آوردن تلفن‌ها و ساعت‌های هوشمند مجهز به GPS به مدرسه نیستند، پیگیری کنند.

کیف مدرسه همچنین با پشتیبانی از کنترل برنامه و اتصال HarmonyOS ارائه می‌شود. پس از اینکه کیف مدرسه با موفقیت به برنامه «زندگی هوشمند» در تلفن همراه متصل شد، سه ناحیه نگهبانی را می‌توان تنظیم کرد: خانه، مدرسه و سایر. هنگامی که کیف کودک وارد و خارج می‌شود، مانند زمانی که کودک وارد مدرسه می‌شود، والدین می‌توانند یک هشدار پیام دریافت کنند.

در عین حال، والدین می‌توانند محل کیف کوله‌پشتی مدرسه فرزندان خود را در تلفن همراه بررسی کنند. حالت فرکانس بالا هر ۲ دقیقه یک‌بار در یک نقطه ثابت بررسی می‌شود تا اطلاعات مکان کودک را در زمان واقعی بداند و مسیر را می‌توان تا سه ماه حفظ کرد.

از نظر ارگونومی، کیف مدرسه کودکان ۹um Smart Positioning دارای طراحی ۵ بعدی برای کاهش بار است. همچنین یک طرح بند شانه‌ای U شکل وجود دارد که باعث می‌شود بند شانه‌ای کیف مدرسه بیشتر به شانه و گردن کودک بچسبد. این کیف قابلیت تنفس و بالشتک دارد که حمل آن را راحت‌تر می‌کند.

علاوه بر این، طراحی ساختاری کیف مدرسه افقی حدود ۶،۷ سانتی‌متر کوتاه‌تر از ارتفاع کیف مدرسه عمومی است. طراحی بند این اطمینان را ایجاد می‌کند که پایین کیف مدرسه نمی‌تواند به زیر کمر کشیده شود تا از آسیب به کمر در اثر زور جلوگیری شود. بنابراین برای کودکان زیر ۱۳۵ سانتی‌متر مناسب‌تر است.

شاید برجسته‌ترین ویژگی این کیف صفحه نمایش سرگرم‌کننده ۱.۵۴ اینچی IP۶۷ ضد گرد و غبار و ضد آب آن باشد که می‌تواند برنامه کلاس‌ها، امضاهای الکترونیکی، ساعت‌های موضوعی و غیره را تنظیم کند. والدین می‌توانند همه برنامه‌های کلاس را از تلفن همراه تنظیم کنند. برنامه روز بعد نیز می‌تواند به‌طور خودکار به‌روز شود. این کار انتخاب کتاب‌هایی را که کودک در روز بعد به آن نیاز دارد، برای کودک یا والدین آسان می‌کند.

اگرچه این محصول به‌زودی در دسترس نخواهد بود، اما هوآوی در حال حاضر آزمایش‌کنندگان عمومی را استخدام می‌کند که این شانس را دارند که کیف مدرسه هوشمند را تنها با قیمت ۶۹۹ یوان (۱۱۰ دلار) خریداری کنند. البته زمانی که به فروش برسد، قیمت آن بسیار بالاتر خواهد بود، اما هنوز صحبتی در مورد زمان عرضه آن وجود ندارد.

کد خبر 650638

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha