یحیی گل‌محمدی در ۳ فصل اخیر هیچ تیمی از لیگ برتر را در جام‌حذفی نبرده است.

یحیی گل‌محمدی

به گزارش همشهری‌آنلاین، پرسپولیس در مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌حذفی بازی دشواری برابر ذوب‌آهن دارد. مسابقه امروز در اصفهان برگزار می‌شود و براساس قوانین این تورنمنت، تیم صعودکننده در پایان همین یک بازی مشخص خواهد شد. بنابراین سرخپوشان اجازه هیچ لغزشی را ندارند. ذوب‌آهن فصل را با مهدی تارتار خوب شروع کرد، اما در ادامه دچار نزول شد و نیم‌فصل اول لیگ را روی پله یازدهم جدول رده‌بندی به پایان برد. ذوب‌آهن حتی در خانه تیم بدتری هم هست و طی ۷ میزبانی‌اش در دور رفت، تنها ۲ بار به پیروزی دست یافته است. باید دید پرسپولیس می‌تواند با شکست تیم تارتار به جمع ۸ تیم برتر جام‌حذفی برسد یا نه.

نکته جالب در مورد یحیی گل‌محمدی اما آن است که او پیش از آغاز دور دوم مربیگری‌اش در پرسپولیس، تنها افتخاراتش را در جام‌حذفی به‌دست آورده بود. یحیی ۲ بار توانست همین ذوب‌آهن را در سال‌های ۹۴ و ۹۵ به‌عنوان قهرمانی جام‌حذفی برساند و البته در یکی از این دو نوبت سوپرجام را هم فتح کرد. درخشش گل‌محمدی در این تورنمنت باعث شده بود او را متخصص جام‌حذفی بدانند، اما یحیی در بازگشت به پرسپولیس عملکرد موفقیت‌آمیزی در این بازی‌ها نداشته است. او فصل اول تیم را در نیمه‌نهایی جام‌حذفی تحویل گرفت و همانجا در ضربات پنالتی به استقلال باخت. گل‌محمدی فصل گذشته هم بعد از برتری برابر ۲ تیم دسته دومی مس نوین کرمان و شاهین بندر عامری، بار دیگر در مرحله یک‌چهارم نهایی مغلوب استقلال شد و از دور مسابقات کنار رفت.

حالا در سومین فصل حضور گل‌محمدی در پرسپولیس، تیم او بعد از غلبه بر ویستا توربین، به ذوب‌آهن رسیده و باید دید گل‌محمدی در مسابقات امسال تا کجا می‌تواند پیشروی کند. نکته عجیب اینکه در دور جدید حضور یحیی در پرسپولیس، او هنوز هیچ تیمی از لیگ برتر را در مسابقات حذفی شکست نداده است. آیا این طلسم با ذوب‌آهن خواهد شکست؟

کد خبر 650602
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha