رئیس جمهور سابق آمریکا رویکرد سیاست خارجی دولت بایدن را به باد انتقاد گرفت و تاکید کرد که ایران، چین و روسیه آمریکا را به بازی گرفته‌اند.

ترامپ

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا در ادامه انتقادهای خود به رویکرد دولت جو بایدن رئیس جمهور کنونی آمریکا در سخنرانی خود در یک گردهمایی سیاسی در ایالت آریزونا مدعی شد که ایران، چین و روسیه درحال تجاوزات و اقدامات تحریک آمیزی (علیه ایالات متحده) هستند که هرگز یک سال پیش این کار را نمی کردند.

براساس گزارش پایگاه خبری هیل، رئیس جمهور سابق آمریکا در گردهمایی موسوم به «آمریکا را نجات دهید» افزود: ایران، چین و روسیه آمریکا را به بازی گرفته‌اند. 

رئیس‌جمهور سابق آمریکا طی سخنرانی در جمع حامیان خود در شهر «فلورنس» آریزونا، عملکرد بایدن را فاجعه‌بار خواند و گفت آمریکا مضحکه جهان شده است.

کد خبر 650574

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 13
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 9
  • IR ۰۸:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    33 5
    البته ترامپ با توجه به نظر خواهی در امریکانسبت به بایدن محبوبیت بیشتری دارد و انچه از شواهد پیداست مجددا بر مسند ریاست جمهوری امریکا قرار میکیره و هر توافقی را بر هم خواهد زد پس بهتره وقت تلف نکنیم
    • صادق IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
      6 36
      کشور امریکا خیلی ضعیف شده و دیگه توانی ندارد. علتش هم این است ایران توانسته کاری کند امریکا تمام پولش را در خاورمیانه خرج کند و اقتصادش داره نابود می شه. این از زرنگی ایران بود که توانسته تا این حد اقتصاد امریکا را زمینگیر کند و حالا هم به جان هم افتاده اند.
    • IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
      22 6
      صادق جان واقعا تو ایران داری زندگی میکنی؟؟؟؟ الان اونها زمینگیرند یا ما؟؟؟ مرد حسابی مردم ایران مشکل معیشتیشون فقط بر اساس تحریم آمریکا به وجود اومده اقتصاد آمریکا چند هزار برابر اقتصاد ایرانه . رزمی کاری که شمشیر دستشه رو فرض بگیر ما درمقابلش نی نوشابه دادیم دسته بچه باهاش بجنگه . اگر مردم از توهم دست بردارند و مثه کشورهایی مانند چین ژاپن فیلیپین تایلند ویتنام و ... به جای دشمنی بی پایان تعامل رو اجرایی کنند از این منجلاب درمیآییم
    • جواد IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
      4 5
      استاد گرامی، موشک هایی که زدیم توی سر آمریکا رو نی فرض کردی؟ واقعا تا کی آمریکا رو اینقدر بزرگ وشکست ناپذیر تصور می کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • محمد IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    21 19
    اين حرفش انصافأ درسته اين ٣ كشور خواب و خوراك را به سياستمداران آمريكايي زهر مار كردن همانطور كه خيلي از اونا هم به اين مسئله اعتراف كردن ترامپ قمار باز زن باز كثيف بشكه گنديده
  • کوروش IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    8 18
    اخر این چه سیستم سیاسی است که یک فردی که در کلاشی و حقه بازی و کلاهبردای توانسته پول جمع کنه باید سرنوشت ادم های او ن کشوره بدست بگیره و رییس جمهور انریکا بشه
    • IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
      24 4
      مدیر محترم سایت الان این کامنت حاوی توهین و حرف های نامناسب نیست که اجازه انتشار دادی؟ به نظر معیار شما برای انتشار کامنت ها چیزهای دیگه است.
  • IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    9 14
    این مردک دلقک احتمالا باز هم قدرت رو در امریکا بدست بگیره باید حواسمون جمع باشه
  • ب ص IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    6 32
    من بعنوان همکار حاج قاسم از وزارت خارجه میخواهم مذاکرات ترک کنید بیاید ولی درعوض اجازه بده فرمانده کل قوا ما یکماه تنگه هورمز ببندیم واسلام
  • IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    15 13
    به احتمال صد درصد پرزیدنت ترامپ رییس آمریکا میشه
  • IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    16 7
    قراین و شواهد نشان میدهد که ترامپ بار دیگر رئیس جمهور امریکا در دوره پیش رو خواهد شد. خودش گفته هر قراردادی هسته ای رو با جمهوری اسلامی مثل قبل لغو خواهد کرد بنابراین اگر در مذاکرات تضمین ندهند برا عدم لغو از طرف امریکا، مذاکرات احمفانه و خیانتکارانه است
  • IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    2 3
    ترامپ قمارباز باید بداند کسی که با زیاده خواهی های نامشروع و قلدرمابانه در سیاست بین المللی دنیا تخم نفاق و از همپاشیدگی سامانه های تعادل و تعامل و توازن را پاشید و بی اعتمادی را جایگزین دیپلماسی مشروع نمود و در برای پیشبرد افکار پوسیده و مورد تمسخر پیران و کارآزمودگان راه سیاست با سبک عقلان نژاد پرست همدست شده و به پاره کردن ریسمانهای کهن بافت عرصه سیاست، اقتصاد، تجارت، فرهنگ و سلامت و محیط زیست پشت پا زد حرفی و راهی جز محاکمه شدن بدست هموطنان خود و مرگ و نابودی و پیوستن به زباله دان تاریخ برای خود باقی نگذاشت.
  • حسنی IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    0 0
    پرزیدنت ترامپ مجددا به کاخ سفید برخواهد گشت و کشور ما با روند اشتباهی که در پیش گرفته کمک به پیروزی ترامپ خواهد کرد البته ترامپ برای مردم امریکا بهتر عمل کرده است و بهترین گزینه در تاریخ امریکا بوده است.