ارتفاع برف در معابر شهری اردبیل بیش از ۳۵ سانتی متر و در ارتفاعات بیش از ۶۰ سانتی متر رسیده است. 

اردبیل

به گزارش همشهری آنلاین، هواشناسی پیش بینی کرده است که برودت هوا از امشب در اردبیل به منفی ۱۸ درجه خواهد رسید و به علت سردی هوا و بارش برف شدید آموزش همه مقاطع تحصیلی در اردبیل غیرحضوری خواهد بود. 

همچنین خبرگزاری مهر گزارش داده است که با گذشت ۲۶ روز از فصل سرما، زمستان در اردبیل و در قالب بارش شدید برف خود را نشان داد که این بارش‌ها در مناطق مرکزی، جنوبی و مناطق کوهستانی با شدت بیشتری در حال ادامه است.

در حال حاضر بیشتر شهرهای استان با بارش شدید برف، کولاک و مه غلیظ در گردنه‌ها و مناطق کوهستانی مواجه هستند که در همین رابطه اقدامات لازم برای جلوگیری از اختلال فعالیت همشهری‌ها ادامه دارد.

شرکت گاز استان اردبیل نیز با اشاره به افزایش مصرف گاز تا ۱۱ میلیون مترمکعب در ۲۴ ساعت گذشته از هموطنان خواست؛ در استفاده از وسایل گازسوز در کنار رعایت نکات ایمنی بهینه مصرف کردن را مورد توجه قرار دهند.

شرکت گاز استان اردبیل همچنین با اشاره به وقوع ۹۰ حادثه گازگرفتگی، انفجار و آتش سوزی بر اثر گاز در ۱۰ ماهه امسال در سطح استان اردبیل بیان کرد: در این حوادث ۱۴ نفر از هموطنان مان را از دست داده‌ایم.

بر اساس اعلام شرکت گاز استان هموطنان باید در استفاده از وسایل گازسوز به رنگ آبی شعله توجه کرده و از دودکش‌های استاندارد بهره برده و از روشن کردن کباب پز و یا گذاشتن دودکش داخل تشت آب جدا خودداری کنند.

کد خبر 650525

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha