عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران ضمن تشکر از شهردار تهران گفت: در ۴ سال گذشته، با بی‌تدبیری مسئولین وقت، حوزه آسیب‌های اجتماعی رها شده بود و کسی به فکر کارتن‌خواب‌ها، معتادین متجاهر و کودکان کار نبود.

احمد صادقی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از شهر، احمد صادقی عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران امروز ۲۶ دی‌ماه در چهلمین جلسه این شورا گفت: در ابتدا لازم می بینم  تصویری از سال های گذشته را برای همکاران یادآوری کنم. در چهار سال گذشته با بی تدبیری مسئولین وقت، حوزه آسیب های اجتماعی رها شده و کسی به فکر کارتن خواب ها، معتادین متجاهر و  کودکان کار نبوده است. روحیه اشرافی گری و بی مسئولیتی باعث شده بود تا با بهانه های گوناگون کارها بر زمین مانده را بر گردن دیگر سازمان ها بیاندازند و کسی به فکر اقشار ضعیف در شهر نباشد.

وی ادامه داد: آقایان وقتی از خیابان های شهر عبور می کردند چشم های خود را می بستند تا چهره شهر و افراد آسیب دیده را نبینند و در اتاق های خود برای شهر تصمیم می گرفتند. هر بار هم کسی سوالی می پرسید مسئولیت را برعهده سازمان بهزیستی، کمیته امداد، نیروی انتظامی و... می انداختند.

صادقی گفت: اما خدا را شاکرم که شهردار بسیجی و جهادی امروز تهران خود را مسئول شهر و مردمان آن می داند و برای قبول مسئولیت های زمین گذاشته  به سرعت داوطلب می شود تا با همه توان و همراه سازی سایر نهادها و دستگاه ها به سمت مشکلات و رفع آن ها گام بردارد، همان گونه که حضور شهرداری در طرح واکسیناسیون شاهد این مدعاست.

وی بیان کرد: پس از تشکیل قرارگاه اجتماعی کشور توسط رئیس جمهور و هماهنگی صورت گرفته با استاندار تهران، قرارگاه اجتماعی شهر تهران با ریاست شهردار تهران شکل گرفت و شاهد یک همدلی و هم افزایی موثر برای حل مشکلات مردم هستیم.

رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشند شورا ادامه داد: حضور در صحنه شهردار و معاونین ایشان و مشارکت گروه های جهادی، معتمدین محلات، خیریه ها و تشکل های مردم نهاد فرصتی استثنایی برای تغییر چهره شهر تهران است که باید آن را مغتنم بشماریم.

وی عنوان کرد: از این فرصت استفاده کرده خدمت آقای زاکانی، توکلی زاده و همکاران ایشان در حوزه اجتماعی خدا قوت می گویم و از زحمات و همت ایشان جهت راه اندازی طرح جمع آوری معتادین متجاهر سپاسگزاری می کنم.

صادقی اضافه کرد: اعلام می کنم بنده و همکاران خدومم در شورای اسلامی شهر باور داریم که اگر مسئولی با همه محدودیت های قانونی، کمبودهای مالی، کارشکنی های رسانه های بیگانه و معاند  پا در راهی سخت گذاشته و به جنگ قدرتمندان و قاچاقچیان و صاحبان زور و زر رفته است، بیش از پیش احتیاج به حمایت دارد. لازم است با هم افزایی سعی کنیم با بهره گیری از جایگاهی که به رای شهروندان فهیم تهرانی و به رسم امانت به ما سپرده شده است، سایر دستگاه ها را نیز مجبور به حضور و نقش آفرینی کنیم و تمام قد در مقابل انتقادات غیرمنطقی و غیرکارشناسی بایستیم.

کد خبر 650411

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha