دوشنبه ۱۵ مهر ۱۳۸۷ - ۰۷:۱۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: عیادت مقام معظم رهبری از دکتر حسن حبیبی رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی و حمایت مجلس از مواضع رئیس جمهوری در اجلاس نیویورک مهمترین عناوین خبری مطبوعات روز دوشنبه 15 مهر هستند.

روزنامه خراسان عکس اول خود را به عیادت مقام معظم رهبری از دکتر حسن حبیبی رئیس فرهنگستان و ادب فارسی اختصاص داد. [عیادت رهبر معظم انقلاب از دکتر حبیبی]

قدس با  اشاره به سخنان آیت‌الله واعظ طبسی در مراسم آغاز سال تحصیلی حوزه‌های علمیه تیتر زد: حوزه‌های علمیه نیاز امروز بازار فکری جهان را بشناسند.

ایران با اشاره نامه‌ 200 نفر از نماینگان مجلس تیتر زد: حمایت مجلس از مواضع رئیس جمهور.

روزنامه جام جم عکس اول خود را به موضوع هفته پلیس اختصاص داد.[هدف من امنیت و آرامش توست]

این روزنامه همچنین در گزارش اول خود از احتمال کاهش خدمت سربازی خبر داد.

کیهان نیز خبر اول خود را به گزارشی تحلیلی از پشت صحنه انفجار‌های زنجیره‌ای در منطقه خاورمیانه اختصاص داد.

سیاست روز تیتر زد: پشتیبانی مجلس از مواضع ضد تورمی لاریجانی.

همبستگی عیادت مقام معظم رهبری از دکتر حسن حبیبی رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی را برای موضوع عکس اول خود برگزید و خبر اول خود را به پیش بینی داود دانش جعفری درباره احتمال برکناری رئیس بانک مرکزی اختصاص داد.

صبح اقتصاد تیتر زد: آغاز پرداخت تسهیلات 5 میلیارد دلاری به صنایع.

عصر اقتصاد با اشاره به درخواست مطرح شده از سوی محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظا م مبنی بر تشکیل جلسه سران قوا برای بررسی تاثیر بحران مالی جهانی تیتر زد: حرکت سونامی آمریکایی به بازار مالی اروپا.

رسالت با اشاره به گفت وگوی حبیب‌الله عسگر اولادی با ایسنا به نقل از وی تیتر زد: رقابت در انتخابات حول محور گفتمان، پیشرفت، عدالت و خدمت.

اعتماد ملی خبر اول خود را به پیش بینی داود دانش جعفری وزیر سابق اقتصاد ودارایی اختصاص داد و به نقل از وی تیتر زد: منتظر سومین تغییر باشید.

آفتاب یزد نیز سخنان دانش جعفری را برای خبر اول خود برگزید و به این مساله اشاره کرد که دانش جعفری در اظهاراتش به موضوع شروع و پایان کار مظاهری رئیس کل سابق بانک مرکزی پرداخته است.

ایران ورزشی نیز با اشاره به این که تصمیم کمیته انضباطی درباره دیدار اخیر استقلال  و پرسپولیس تهران بزودی اعلام خواهد شد، تیتر زد: محرومیت بازیکنان استقلال، کسر امتیاز از پرسپولیس. [احضاربازیکنان پرسپولیس و استقلال به کمیته انضباطی]

کد خبر 65037

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز