معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: اما به‌ طور کلی فعلاً در دوره ششم هیچ پروژه کلانی که در سطح شهر همه مردم از آن منتفع شوند، در برنامه نداریم و پروژه های نیمه تمام را پیگیری خواهیم کرد.

بزرگراه شهيد بروجردي

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، عباس شعبانی  درباره پروژه‌های نیمه تمام و دستور کار این معاونت گفت: متأسفانه تعداد زیادی پروژه نیمه تمام در تهران وجود دارد و این پروژه‌ها تنها به دوره قبل تعلق ندارند بلکه از ۱۳ سال قبل پروژه نیمه تمام داریم و پروژه بزرگراه شهید بروجردی یکی از این موارد است.

او در پاسخ به این سوال که آیا در این دوره در پایتخت پروژه عمرانی جدیدی خواهیم داشت یا خیر بیان کرد: در این دوره پروژه جدیدی نخواهیم داشت چراکه در طرح جامع تهران مصوب سال ۱۳۸۶، سایر طرح‌های جامع و برنامه ۵ ساله دوم و سوم شهرداری، پروژه‌های مورد نیاز پایتخت آمده و پروژه‌ها همان موارد قبلی است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران ادامه داد: چراکه زیرساخت‌های طراحی تهران عموماً تمام شده و می‌دانیم که چه اتفاقی در تهران قرار است، رخ دهد. به همین منظور فعلاً پروژه جدید نخواهیم داشت.

شعبانی تصریح کرد: پروژه‌های جدید ما غالبا در شکل پروژه‌های توسعه محله‌ای خواهد بود که احتمال دارد به صورت کوچک در هر منطقه اجرا شود. این مورد نیز در حیطه اختیارات شهرداران مناطق و بر اساس نیاز هر منطقه است اما به این موارد پروژه کلان گفته نمی‌شود.

او تاکید کرد: اما به‌ طور کلی فعلاً در دوره ششم هیچ پروژه کلانی که در سطح شهر همه مردم از آن منتفع شوند، در برنامه نداریم.

معاون شهردار تهران با بیان اینکه بسیاری از پروژه‌ها نیز به واسطه افتتاح‌ها، به صورت نیمه تمام افتتاح شده و قابلیت بهره برداری ندارند، افزود: با این اوصاف می‌توان گفت که در حال حاضر بیش از ۶۰ پروژه نیمه تمام در پایتخت داریم.

شعبانی در پاسخ به این سوال که کدام پروژه در اولویت تکمیل و بهره برداری است، اظهار داشت: تمامی این ۶۰ پروژه در دستورکار ما قرار دارند و هیچ پروژه‌ای را رها نخواهیم کرد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با تاکید بر اینکه همه این موارد را پیگیری می‌کنیم، اظهار کرد: همزمانی شروع پروژه‌ها مشکلی ندارد و همه آنها را پیش خواهیم برد اما افتتاح همزمان آنها امکان پذیر نیست. چراکه برخی از آنها ۶ ماهه افتتاح می‌شود و برخی نیز شاید ۴ سال طول بکشد.

کد خبر 650294

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha