اپل امروز یک به‌روزرسانی جدید برای تلفن‌های همراه خود دارد که با نام‌های iOS 15.2.1 و iPadOS 15.2.1 منتشر می‌شود.

iOS

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از وب‌سایت جی‌اس‌ام آرنا، همانطور که افزایش جزئی در نام نسخه آپدیتی نشان می‌دهد، این در واقع یک رفع‌کننده باگ است؛ اگرچه برای دانلود با حجم ۹۷۰ مگابایت عرضه می‌شود که با توجه به اینکه تغییرات فوق‌العاده کم هستند، کمی عجیب به نظر می‌رسد.

توجه داشته باشید که به‌روزرسانی حاوی رفع اشکال است، از جمله «پیام‌ها ممکن است عکس‌های ارسال شده با استفاده از لینک iCloud را بارگیری نکنید» و «برنامه‌های شخص ثالث CarPlay ممکن است به ورودی پاسخ ندهند».

این میزان چیزی است که اپل در مورد این به‌روز رسانی اذعان کرده است. باگ دوم ذکر شده به نظر می‌رسد که می‌تواند یک مشکل واقعی برای افرادی باشد که از CarPlay استفاده می‌کنند و پیش‌تر در انجمن‌های آنلاین گزارش شده است.

باگ پیام‌ها نیز در صورت داشتن آن بسیار آزاردهنده به نظر می‌رسد؛ بنابراین احتمالا بهتر است در اسرع وقت آخرین نسخه نرم‌افزار اپل را آپدیت کنید.

بیشتر بخوانید:

طبق معمول، از قبل باید از طریق تنظیمات برای همه آیفون‌ها و آیپدهای پشتیبانی‌شده در دسترس باشد. در واقع، ممکن است دارندگان آیفون و آی‌پد، پیش‌تر یک اعلان در مورد آن دریافت کرده باشند.

کد خبر 649759

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha