صحبت های امروز سخنگوی فدراسیون فوتبال نشان می‌دهد که هنوز حضور اینفانتینو در ایران قطعی نشده است.

اینفانتینو

به گزارش همشهری آنلاین  تیم ملی ایران قرار است بهمن ماه دو بازی حساس برابر عراق و امارات برگزار کند. دو دیداری که پیروزی در هر کدام می تواند حکم به صعود تیم ملی به جام جهانی بدهد. پیش از این گفته می‌شد که اینفانتینو در بهمن ماه به تهران سفر خواهد کرد تا دیدار ایران برابر امارات را از نزدیک ببیند. دیداری که اگر سفر رییس فیفا به ایران قطعی شود با حضور تماشاگران (و  بانوان) برگزار خواهد شد.

در چنین شرایطی، صحبت های امروز سخنگوی فدراسیون فوتبال نشان می‌دهد که هنوز حضور اینفانتینو در ایران قطعی نشده است. شریفی درباره این موضوع گفته است:" در حال فراهم کردن شرایط حضور اینفانتینو در ایران هستیم. دفتر آقای اینفانتینو مدام با ایران در تماس هستند و شرایط امیکرون را بررسی می کنند و اگر به جمع بندی برسند، تاریخ را اعلام خواهند کرد."

حرفهای شریفی نشان می‌دهد که سفر رئیس فدراسیون جهانی فوتبال به ایران، بسته به وضعیت کرونا دارد و شاید تا یکماه آینده، وضعیت این ویروس به شکلی باشد که اینفانتینو قید سفر به ایران را بزند.

اتفاقی که اگر رخ دهد، باید دوباره شاهد برگزاری بازی تیم ملی در غیاب تماشاگران باشیم و کماکان اسکوچیچ و شاگردانش نمی‌توانند طرفداران تیم ملی را کنارشان ببینند.

کد خبر 649708

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha