حضور در یوونتوس ارزش ۱۰ سال شایعه در مورد سردار آزمون را دارد.

سردار آزمون

به گزارش همشهری‌آنلاین، با نزدیک شدن به ماه‌های پایانی قرارداد سردار آزمون با زنیت سن‌پترزبورگ و نیز خودداری مهاجم ایرانی از تمدید قراردادش، حالا هر لحظه خبرهای جدیدی در مورد مقصد بعدی او منتشر می‌شود. این شرایط البته در ۱۰ سال گذشته وجود داشته، اما این بار شمارش معکوس برای جدایی آزمون از لیگ روسیه آغاز شده است.

در این بین از لیون فرانسه به‌عنوان تیم بعدی سردار یاد می‌شد؛ مقصدی که بعضی آن را مناسب می‌دانستند، اما گروه زیادی هم عقیده داشتند کمتر از سطح توانایی‌های آزمون است. بعدتر شایعه علاقه نیوکاسل به این بازیکن مطرح شد، اما حالا موضوع خیلی داغ‌تر شده است؛ چرا که می‌گویند یوونتوس بزرگ به صرافت جذب مهاجم تیم ملی ایران افتاده است. منبع این خبر هم پرت و بیراه نیست و نمی‌شود آن را به چوب بقیه شایعات بی‌اساس این سالیان راند. این بار پای یک خبرنگار ایتالیایی معروف در حوزه نقل‌وانتقالات در میان است. آیا واقعا قرار است آزمون به بیانکونری ملحق شود؟

در مورد سردار آنقدر حرف‌های گنده زده‌اند و به جایی نرسیده که باور کردن رؤیای حضور او در یوونتوس هم قدری دشوار به‌نظر می‌رسد. با این همه اگر قرار باشد سردار به تیمی برود که ارزش تحمل ۱۰ سال شایعه و حرف و حدیث در مورد او را داشته باشد، مقصد مورد نظر تیمی در همین قواره‌هاست. اگر آزمون واقعا سر از یووه در بیاورد، آنگاه همه اخبار در مورد حضور او در میلان، لیورپول، رم و رئال مادرید را به افسانه‌سرایان خواهیم بخشید و از آن به بعد است که می‌توانیم بار دیگر از حضور یک فوتبالیست ایرانی در یک «سوپر باشگاه» لذت ببریم؛ حسی که شاید بعد از حضور علی کریمی در بایرن‌مونیخ دیگر تجربه‌اش نکرده‌ایم. حالا تصور سردار در پیراهن سفید و سیاه یوونتوس، رؤیای رنگی ماست؛ آیا این آرزو محقق خواهد شد؟

کد خبر 649510
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha