۲‌لژیونر ملی‌پوش کشورمان در پنجره نقل و انتقال زمستانی با پیشنهادهای زیادی مواجه شدند اما هنوز به ستاره ایرانی پورتو پیشنهاد جذابی نرسیده است.

آزمون و صیادمنش

به گزارش همشهری‌آنلاین، ‌درحالی‌که ۴ بازیکن مهم پورتو برای نقل‌وانتقالات زمستانی پیشنهادهای جدی دارند، پیشنهاد خاصی به‌دست مهدی طارمی نرسیده و خیال هواداران این تیم از بابت او راحت است. در عوض، ۲‌لژیونر دیگر ایرانی شاغل در فوتبال اروپا همچنان شانس این را دارند که تیم‌های خود را در نیم‌فصل دوم تغییر دهند.

سرمربی لیون پس از تساوی یک-یک با پاری‌سن‌ژرمن در لیگ یک در کنفرانس مطبوعاتی ابراز امیدواری کرد که سردار آزمون به‌زودی به ترکیب تیمش اضافه شود. پیتر بُس، سرمربی هلندی لیون مدعی شده با انتقال سردار و بازگشت ۴‌بازیکن این تیم از جام ملت‌های آفریقا، عملکرد تیمش در نیم‌فصل دوم بهتر خواهد بود. درحالی‌که لیون ۳‌میلیون یورو برای خرید سردار پیشنهاد داده، زنیت برای آزادسازی او ۴.۵میلیون می‌خواهد یعنی ۵۰درصد بیشتر. فراموش نکنیم سردار تا پایان فصل بیشتر قرارداد ندارد.

‌اللهیار صیادمنش هم پس از پایان دوره قرضی‌اش در تیم اوکراینی زوریا مجبور شد به فنرباغچه برگردد اما فعلا جایی برای او در ترکیب تیم نیست. جدا از پر بودن سقف بازیکنان خارجی در این تیم، به‌نظر می‌رسد باشگاه ترکیه‌ای بدش نمی‌آید مهاجم جوان خود را برای پخته شدن بیشتر و کسب تجربه باز هم به تیمی دیگر قرض دهد. تماس‌هایی بین خود این بازیکن با ونسان کمپانی، اسطوره منچسترسیتی و سرمربی فعلی اندرلخت بلژیک برقرار شده است. کلوب بروخه در ابتدای فصل به فنرباغچه ۱.۵‌میلیون یورو به علاوه ۱۰‌درصد درآمد از فروش بعدی برای خرید این بازیکن پیشنهاد داده بود اما پذیرفته نشد. حالا نوبت باشگاه دیگر بلژیکی است تا شانس خود را برای خرید او آزمایش کند. ارزش او در سایت ترانسفرمارکت ۲‌میلیون یورو تخمین زده شده که رقم پیشنهادی کمپانی نزدیک به این مبلغ است.

با وجود این یک‌سایت ترکیه‌ای ادعا کرده که هال‌سیتی دنبال خرید صیادمنش است اما این بازیکن ترجیح می‌دهد با کسی مثل کمپانی کار کند. رسانه‌های ترک دیروز مدعی شده بودند که هال‌سیتی که در لیگ چمپیون‌شیپ انگلیس حضور دارد، حاضر است برای خرید این مهاجم ایرانی مبلغ ۵.۵میلیون پوند به فنرباغچه بدهد که این حدود ۳‌برابر قیمت واقعی صیادمنش در سایت ترانسفرمارکت است و اگر چنین چیزی وجود داشته باشد، باشگاه ترکیه‌ای با کمال میل آن را می‌پذیرد.

کد خبر 649241
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha