دروازه بان لهستانی سابق رئال راز مهمی را در کتاب خاطراتش فاش کرد.

رئال مادرید و بارسلونا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از  اسپوتنیک، اکثر فوتبال‌دوستان لیونل مسی بازیکن مؤدب، آرام و بدون حاشیه می‌دانند و از او بخاطر این رفتارش  بارها مورد تحسین قرار گرفته است.
یرژی دودک دروازه‌بان سابق رئال مادرید اما مدعی‌ است که مسی به دو مدافع سابق کهکشانی‌ها، سرخیو راموس و په په در جریان بازی  ال کلاسیکو  حرف های بی‌ادبانه زده‌است.
او در این مورد درکتاب زندگی‌نامه‌اش نوشته است:او  در زمان بازی های رئال مادرید و بارسلونا  رفتاربسیار  تحریک آمیزی از خود بروز می داد،  درست مانند دیگر بازیکنان بارسلونا و پپ گواردیولا. آنها همیشه آماده بودند تا شما را  به حرف ها و رفتارشان در داخل میدان آزار دهند و اغلب اوقات به خوبی موفق می شدند.

در جریان یکی از همین بازی ها من  شنیده‌ام که مسی چنان حرف‌های بی ادبانه‌ای به په په و راموس زده است که حتی نمی‌توانی تصور کنید که این سخنان از دهان فردی که آنقدر آرام و ظاهراً خوب به نظر می‌رسد بیرون بیایند.
لیونل مسی در دوران حضورش در بارسلونا بارها شاهد نبردهای آتشین متعددی با رئال مادرید بود. این مهاجم ۳۴ ساله با زدن ۲۶ گل مقابل لوس بلانکوس، بهترین گلزن تاریخ ال‌کلاسیکو است.

کد خبر 649426

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha