مجموع نظرات: ۲
سه‌شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۲
۱ نفر

محصولات آرایشی مختلفی وجود دارد که هر کدام از آن‌ها کاربردهای خود را ارائه می‌دهند. یک نمونه از این محصولات، انواع سوپر کرم‌های پرکاربرد هستند. از بی بی کرم به عنوان کانسیلر، زیرساز و سی سی کرم به عنوان اصلاح‌کننده رنگ، پرایمر و زیرسازی استفاده می¬شود. اما جدیدترین نوع این کرم‌ها یعنی دی دی کرم ایرانی چگونه عمل می‌کند؟

دی دی کرم ایرانی.jpg

دی دی کرم مخفف Daily Defense Cream به معنای کرم محافظ روزانه است. کرم‌های DD بافتی مشابه بی بی کرم دارند، اما با وجود SPF محافظت بیشتری ارائه می‌دهند. همچنین مانعی هستند تا پوست، رطوبت خود را از دست ندهد. علاوه بر آن، این کرم شامل رنگدانه‌هایی است که به عنوان تصحیح‌کننده رنگ پوست مانند سی سی کرم‌ها عمل می‌کند.

استفاده روزانه از کرم پودرها ممکن است احساس سنگینی به پوست بدهد، دی دی کرم یک محصول جدید است که برای استفاده روزمره بسیار مناسب بوده و بافت سبکی دارد. اما جدیدترین نوع این کرم‌ها یعنی دی دی کرم ایرانی چگونه عمل می‌کند؟

این کرم¬ها در مارک‌های مختلفی مانند دی دی کرم لافارر وجود دارد که پوششی شفافی و یکدستی را روی پوست ایجاد می‌کند. علاوه بر این، آن‌ها برای بهبود خطوط ریز و چین و چروک عالی هستند.

این کرم ترکیبی از بی بی کرم و سی سی کرم است که مزایای هر دوی آن‌ها را در خود دارد. فرمول منحصربه‌فرد این کرم باعث می‌شود که هنگام استفاده از آن، یعنی قبل از آرایش، پوست شما هیدراته و آماده شود. دی دی کرم پایه آرایشی بسیار سبک‌تر و در عین حال درخشان‌تری را ایجاد می‌کند. بنابراین، این کرم علاوه بر مراقبت از پوستتان، پوشش‌دهی خوبی را نیز ارائه می‌دهد.

می‌توانید آن‌ها را به عنوان محافظ پوستتان در نظر بگیرید، زیرا مواد تشکیل‌دهنده آن‌ها، بر محافظت از پوست صورت در برابر عوامل محیطی؛ مانند آلودگی متمرکز است. در نتیجه با استفاده از آن¬ها می‌توانید پوستی درخشان و سالم‌تری داشته باشید. دی دی کرم‌ها پوششی متوسط، با احساس سبکی ایجاد می‌کنند و همچنین تمام نیازهای مراقبت از پوست را شامل می‌شوند.

این کرم برای پوشانندگی خوب و محافظت فوری طراحی شده و ترکیبات خاص خود را دارد. تفاوت اصلی در این سوپر کرم‌ها اینجا است که دی دی کرم‌ها برای ارائه محافظت بیشتر از پوست تولید شده‌اند. این بدان معنا است که ترکیبات دی دی کرم دارای سطوح بالاتر SPF و آنتی‌اکسیدان نسبت به بی بی کرم است.

ترکیبات دی دی کرم

پس از این که متوجه شدید دی دی کرم چیست ، باید به سراغ ترکیبات منحصربه‌فرد آن رفته و با آن آشنا شوید. با استفاده از این کرم چند منظوره، می‌توانید یک چهره زیبا و سالم داشته باشید. این کرم¬ها دارای SPFهای مختلف، بر پایه مواد معدنی هستند که از پوست شما در برابر اشعه ماوراء بنفش محافظت می‌کنند. همچنین می‌توانند از آفتاب سوختگی جلوگیری کرده و خطر ابتلا به سرطان پوست و پیری زودرس را کاهش دهند.

در ترکیبات دی دی کرم ، رنگدانه‌هایی وجود دارد که برای انواع رنگ¬های پوست‌ مناسب و کاربردی است. پس از استفاده از این کرم، می‌بینید که پوششی عالی ایجاد کرده و رنگ پوستتان را بهبود ببخشدیده¬است. دی دی کرم،  یک فرمول خاص دارد که می‌توانید آن را برای انواع پوست استفاده کنید و همین ویژگی این کرم را از سایر کرم‌ها متمایز می‌کند.

رایج‌ترین ماده در این کرم‌ها، آب است که از پوست صورت مراقبت زیادی می‌کند. این ماده را می‌توانید درست در اولین نقطه لیست مواد تشکیل‌دهنده پیدا کنید که این یعنی آب، مهم‌ترین ماده در بین همه چیزهایی است که کرم را تشکیل می‌دهد. محصولات لافارر ، طیف وسیعی از لوازم بهداشتی پوست را شامل می‌شوند که به تازگی دی دی کرم‌ها هم به آن‌ها اضافه شده¬اند.

اما به جز آب، در مواد تشکیل‌دهنده دی دی کرم چیست ؟ این کرم‌ها علاوه بر آب و رنگدانه‌های مختلف، نرم کننده هم دارند که اغلب پس از استفاده، حس سبکی و ابریشمی به پوست می‌دهند. نرم کننده‌ای که در این کرم وجود دارد، برای پوست صورت و اطراف چشم بسیار ملایم است و به راحتی پخش می‌شود. دی اکسید تیتانیوم یکی از دو عضو اصلی ضدآفتاب است، که در ترکیبات دی دی کرم وجود دارد.

دیگر ترکیبات این کرم مانند بی بی کرم و سی سی کرم است. دی دی کرم چند کاره غنی از آنتی‌اکسیدان بوده و با ایجاد یک لایه محافظ طبیعی روی پوست مانع نفوذ عوامل مخرب محیطی و آسیب رادیکال‌های آزاد به پوست می‌شوندو شما می‌توانید به راحتی این کرم را جایگزین کرم‌های مرطوب کننده و ضدآفتاب کنید.

خواص dd کرم

خواص dd کرم

دی دی کرم چند کاره بدون ایجاد حساسیت پوستی و آلرژی‌های دیگر، به راحتی بر روی پوست پخش شده و آن را به طور عمیق مرطوب می‌کند. پوششی که این کرم ایجاد می‌کند، مناسب آرایش روزانه بوده و بافت آن بسیار سبک است. این کرم به عنوان یک ترمیم‌کننده و محافظ پوست عمل می‌کند.

از خواص dd کرم می‌توان به وجود طیف گسترده‌ای از آنتی‌اکسیدان‌های مغذی مانند دانه انگور و عصاره‌های مختلف برای کمک به ترمیم و افزایش پیوندهای متقابل کلاژن اشاره کرد. روغن‌های گیاهی مانند روغن زیتون و بادام، نه تنها رطوبت را برای درخشش پوست حفظ می‌کنند، بلکه حاوی چندین آنتی‌اکسیدان نیز هستند.
این کرم‌ها نه تنها پوست صورت را مرطوب نگه داشته و آن را صاف می‌کنند، بلکه پوشش بسیار خوبی را نیز ارائه می‌دهند. با وجود این کرم نیاز نیست که مرطوب کننده و کرم پودر را به شکل جداگانه استفاده کنید. از خواص dd کرم این است که پوشش خوبی برای استتار حلقه‌های تیره زیر چشم، اصلاح قرمزی و پنهان کردن لک‌ها ارائه می‌دهد. همچنین شامل یک پرایمر برای اطمینان از ماندگاری آرایش شما در طول روز است.

زیبایی دی دی کرم در همه کاره بودن آن است؛ این محصول مملو از ترکیبات ضد پیری، تصحیح رنگ پوست و مرطوب کننده بوده و یک محصول کامل برای آرایش محسوب می‌شود. دی دی کرم با داشتن سد محافظ برای پوست و ترکیبات فعال ضد پیری خود به شما کمک می‌کند تا پوستی زیبا داشته باشید.

استفاده از محصولات مراقبتی پوست را بهتر است از قبل ۳۰ سالگی شروع کنید. اگر هرگز از کرم پودرهای سنگین استفاده نکردید، این کرم به خوبی می‌تواند جایگزین کرم‌های مراقبتی و زیرساز آرایش باشد. پس از این که متوجه شدید dd cream چیست و می‌تواند چه خواصی برای پوست داشته باشد، می‌توانید این کرم را تهیه نمایید.

دی دی کرم چند کاره

خانم‌هایی که آرایش کاملی را می‌خواهند، می‌توانند قبل از شروع آرایش ، از این کرم به عنوان پایه‌ای برای پوست استفاده کنند. محصولات مراقبتی و بهداشتی زیادی برای پوست صورت تولید شده که هر کدام از آن‌ها کارایی و عملکرد خاص خود را ارائه می‌دهند. برای پاکسازی پوست صورت از دی دی کرم بهتر است که پس از شست و شوی از تونر نیز استفاده کنیم، بنابراین دانستن این که تونر چیست و چه محصولاتی برای زیبایی بیشتر پوست وجود دارد، به شما کمک کرده تا محصولی مناسبی را انتخاب کنید.

کد خبر 649381

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha