رسانه مطرح ایتالیا از علاقه یوونتوس به جذب آزمون خبر داده است.

سردار آزمون

به گزارش همشهری آنلاین دیروز رییس باشگاه زنیت رسما اعلام کرد که سردار آزمون در زمستان این تیم را ترک نخواهد کرد چرا که  این باشگاه روسی مهاجم جایگزینی ندارد. این در حالی است که طی هفته های اخیر برخی از رسانه های فرانسوی از توافق آزمون و لیون خبر داده بودند.

امادر تازه ترین خبر در خصوص انتقال آزمون شب گذشته رسانه‌های ایتالیا خبر دادند مهاجم ایرانی زنیت یکی از گزینه‌های مدنظر باشگاه یوونتوس است.

عکس | یوونتوس به دنبال خرید آزمون | گزارش رسانه مطرح ایتالیایی از علاقه «بانوی پیر» به سردار

«جیان‌لوکا دی‌مارتزیو» خبرنگار سرشناس ایتالیایی خبری در این ارتباط منتشر کرد و نوشت: «پس از مصدومیت فدریکو کیه‌زا، یوونتوس به فکر تقویت خط حمله افتاد. ایده خرید یک بازیکن جدید، یک جانشین واقعی برای این بازیکن نیست بلکه مهاجمی منعطف است. اولین نام مورد بررسی، سردار آزمون است.»

این خبرنگار همچنین در خبر خود نوشت: «این مهاجم ایرانی در آستانه پایان قراردادش با زنیت سنت پترزبورگ است و مورد علاقه چند تیم از آلمان و فرانسه است. باشگاه روسی برای یافتن جانشین، زمان درخواست کرده است، اما باشگاه و آلگری (سرمربی یوونتوس) آزمون را دوست دارند. یک معامله احتمالی از آنجایی که یوونتوس می‌خواهد عملیات کم‌هزینه‌ای انجام دهد.»

همچنین نشریه Gazzetta ایتالیا عکس و نام سردار آزمون را روی جلد خود کار کرده و از علاقه باشگاه یوونتوس به این مهاجم خبر داده است.

به نوشته این نشریه، گزینه نخست یوونتوس «اسکاماکا» مهاجم ساسولو است و سپس سردار آزمون در اولویت قرار دارد.

کد خبر 649228

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha