سخنگوی فرماندهی انتظامی کل کشور تاکید کرد که برگ سبز، سند مالکیت خودرو است.

سخنگوی پلیس

به گزارش همشهری آنلاین، سردار مهدی حاجیان گفت: هم اکنون سند مالکیت خودرو، همان برگ سبزی است که راهور صادر می‌کند.

وی افزود: سند مالکیت خودرو مطابق قانون، رای هیات عمومی دیوان عدالت اداری، نامه دادستان کل کشور و رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی همان برگ سبز است.
 

دستور سراسری برای جمع آوری معتادان متجاهر در شهرهای کشور

سخنگوی ناجا همچنین از دستور سراسری برای جمع‌آوری معتادان متجاهر سراسر کشور با همکاری دیگر دستگاه‌های مربوطه خبر داد.

سردار مهدی حاجیان درباره جمع‌آوری معتادان متجاهر در سطح شهرها گفت: جمع آوری معتادان متجاهر برای پلیس کار سهلی است، اما نگهداری و بازپروری آنان سخت است و نیازمند تامین زیرساخت‌های کارآمد است. در این خصوص دستگاه‌های زیادی مسئولند.

وی ادامه داد:  سردار اشتری، فرمانده کل نیروی انتظامی نیز دستوری سراسری برای کل کشور صادر کردند که جمع آوری معتادان متجاهر در سراسر کشور انجام شود، البته لازم است دستگاه‌های مختلف نیز پای کار بیایند و زیرساخت‌ها را تامین کنند.

کد خبر 649089

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سهیل IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۰
    2 1
    با سلام به عنوان یک شهروند سوال دارم: من نه ماشین دارم نه پول دارم بخرم هر کسی هم داره انشالله به سلامتی استفاده کنه ولی واقعا مسئله مهم مملکت ما در وضعیت فعلی این موضوع سند خودرو است؟ ما مسائل جزئی خودمون رو در قبال تعیین تکلیف یک برگ کاغذ را نمیتوانیم انجام بدیم . فکر ساماندهی به کیفیت و قیمت پرداختی خودرو بی ارزش و مهمتر از همه جان مردم نیستیم فکر همه شده یک برگ کاغذ.مسخره عام و خاص در داخل و خارج از کشور شدیم انصاف داشته باشید بخدا زشته بعد توقع داریم دنیا به ما رحم کنه یا با ما تعامل کنه؟؟؟من بیسوادم ولی در حد شعورم جز این که صدور سند مستلزم پرداخت هزینه است و سر این پول که دفاتر ثبت بگیرن یا پلیس دعوا شده/ یا در اثر فشار تحریمها است.
  • ناشناس IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۰
    1 0
    هنوزیک موضوع بسیارپیش پاافتاده یعنی وضعیت صدورسندورسمی بودن آن رانتوانسته ایدحل کنید.سپس چطورمیخواهیدمسائل جهانی رادرست کنید!!!!
  • نصر IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۰
    1 0
    آقا مقصر منم تو رو خدا بی خیال بشید کسی خوند سهیل چی گفت بخدا زشته دنیا چی به ما میگن