سرنوشت عجیب ارسلان مطهری و رشید مظاهری در استقلال را می‌توان تاوان رفتارهای ابتدای فصلشان دانست.

استقلال

به گزارش همشهری‌آنلاین، استقلال با پیروزی برابر مس رفسنجان به صدرنشینی‌اش در جدول رده‌بندی ادامه داد و حتی در آستانه کسب عنوان قهرمانی نیم‌فصل قرار گرفت. طبیعتا وقتی تیمی خوب نتیجه می‌گیرد، خیلی از علامت سؤال‌ها در آن پررنگ نمی‌شود. بنابراین چندان عجیب نیست که امروز به‌ندرت در مورد نیمکت‌نشینی‌های ارسلان مطهری سؤال می‌شود.

ارسلان در این فصل خیلی از مسابقات را از روی نیمکت تماشا کرده و خیلی کم فرصت حضور در میدان به او رسیده است. البته مطهری در همین شرایط هم دو بار برای تیمش گل زده، اما بعضا نفراتی مثل آرمان رمضانی، امین قاسمی‌نژاد، کوین یامگا و حتی عقب‌تر سبحان خاقانی به او ترجیح داده شده‌اند. مطهری در بازی با مس رفسنجان هم به زمین نرفت و حتی هیچ‌یک از ۵ تعویضی تیمش لقب نگرفت.

اینکه چرا چنین شرایطی برای مطهری به‌وجود آمده جای بحث دارد، اما برخی بر این باورند که او دارد تاوان رفتارهای ابتدای فصلش را می‌دهد؛ زمانی که استقلال را تهدید به جدایی و قطع همکاری کرد. این وضعیت به نوعی در مورد رشید مظاهری هم وجود داشته و او نیز بعد از فسخ قرارداد دوباره به تیم برگشت. حالا برخی این فرضیه را مطرح می‌کنند که مجیدی در حال تسویه‌حساب با این بازیکنان است. باز به مطهری اجازه حضور روی نیمکت داده می‌شود، رشید که از همین امتیاز هم محروم است!

کد خبر 649010
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha