عکس‌های منتشر شده از مایک پمپئو، وزیر خارجه پیشین آمریکا نشان می‌دهد که او شش ماه پس از ترک دولت ترامپ در سال ۴۰ کیلوگرم وزن کم کرده است.

Pompeo

به گزارش همشهری آنلاین مایک پمپئو که در دولت ترامپ مدت کوتاهی رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) را هم به عهده داشت، در مصاحبه‌ای با روزنامه نیویورک پست از تلاشش در طول عمر برای کاهش وزن سخن گفت و کناره گرفتنش از دولت در ۱۴ ژوئن ۲۰۲۱ را نقطه عطفی در این مسیر ذکر کرد.

وزیر خارجه سابق آمریکا برای انتخابات بعدی ریاست‌جمهوری وزن کم می‌کند؟

پمپئوی ۵۸ ساله در این مصاحبه مدعی می‌شود که برای کم کردن وزن یک سالن ورزش خانگی در زیر زمین خانه‌اش ساخته است و  بدون کمک گرفتن از مربی شخصی یا متخصص رژیم با پنج تا شش بار در هفته ورزش کردن برای نیم ساعت یا بیشتر در روز و انتخاب غذاهای سالمتر توانسته است وزنش را کم کند.

پمپئو می‌گوید زندگی بی‌تحرک و خوردن غذاهای پرکالری باعث شده بود که در طول ۱۱ سال تقریبا ۴۵ کیلو وزن اضافه کند.

به گفته پمپئو، بسیاری از افراد پس از منتشر شدن عکس‌هایش در چند ماه پیش در یک مراسم رسمی این فرضیه را مطرح کرده بودند که او بیمار است یا سرطان دارد.

پمپئو گفته است پس از کاهش وزن لباس‌هایش بهتر اندازه می‌شوند و انرژی بیشتری دارد.

یک شایعه دیگر در رسانه‌های اجتماعی این بود که پمپئو وزنش را برای آماده شدن برای شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری کم کرده است. او در این مصاحبه در پاسخ به این شایعات به شوخی می‌گوید: «حقیقت این است که من واقعا دارم برای سال ۲۰۴۴ آماده می‌شوم و امیدوارم تا سال ۲۰۵۴ در صحنه حاضر باشم.»

کد خبر 648425

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 5
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۰۷:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
    5 3
    پمپئو خودش را برای محاکمه ترور سردار سلیمانی آماده می کند.