تقریبا ۵ سال پس از اینکه فولکس‌واگن برای نخستین بار طرح مفهوم ID Buzz خود را در نمایشگاه خودروی دیترویت معرفی کرد، اما آنها سرانجام آماده هستند تا نسخه آماده تولید این خودروی محبوب را به نمایش بگذارد.

میکروباس

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از وب‌سایت ورج، هربرت دیس، مدیرعامل فولکس‌واگن در توییتی نوشت که «افسانه بازمی‌گردد» در ۹ مارس همراه با یک گیف نمادین از میکروباس (Microbus).

میکروباس فولکس‌واگن هرگز یک نتیجه قطعی نبود تا زمانی که فولکس‌واگن تصمیم گرفت به این خودروی مفهومی برای تولید، چراغ سبز نشان دهد که بازخوردهای مثبتی به وجود آمد. البته تا سال ۲۰۲۳ این وسیله آماده حضور در جاده‌ها و خیابان‌ها نیست.

این وسیله نقلیه ادای احترام واضحی به خودروی نمادینی است که این شرکت بین سال‌های ۱۹۵۰ تا ۱۹۸۰ در آمریکای شمالی فروخت. انتظار می‌رود نسخه تولیدی این کانسپت کمی از نسخه اصلی منحرف شود، زیرا تمام باتری‌ها در زیر نصب خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

پیش‌تر با تصاویر ID Buzz پوشیده شده در حسگرها و سخت‌افزارهای پیشرفته، به عنوان یک وسیله نقلیه آزمایشی خودمختار در آلمان برخورد کرده بودیم. شرکت فولکس‌واگن در این ارتباط اعلام کرده است که میکروباس خودران به عنوان یک پلت‌فرم برای عملیات حمل و نقل تجاری و تحویل در مقیاس کامل عمل خواهد کرد و آنها قصد دارند در سال ۲۰۲۵ چنین چیزی را در آلمان راه‌اندازی کنند.

کد خبر 648278

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری‌

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha