با کمتر شدن تعداد مبتلایان به کرونا و بازشدن راه‌ها بعد از دو سال و نیم، سفر به ترند بازار تبدیل شده و تعداد زیادی از مردم در حال برنامه‌ریزی برای سفر هستند به خصوص اینکه تعطیلات نوروز هم در پیش است. بنابراین باید بین دو راه اجاره حضوری اقامتگاه و یا رزرو آنلاین یک راه را انتخاب کرد.

image-20220105104412-1.png

دلایلی مختلفی باعث شده که بسیاری از افراد برای اجاره ویلا، سوئیت یا اقامتگاه به گزینه رزرو آنلاین روی ‌آورند و میزان درخواست های که هر روز در سایت‌های اجاره ویلا مانند هومسا ثبت می‌شوند افزایش پیدا کند.

به نظر می‌رسد شرایط فعلی، بهترین فرصت برای کسب درآمد از طریق اجاره اقامتگاه برای کسانی است که ویلا، آپارتمان، سوئیت و حتی کلبه بلااستفاده در شهرهای گردشگری پر طرفدار دارند. میزان درآمدی که صاحبان یا واسطه‌های املاک از طریق اجاره ویلا کسب می‌کنند ممکن است بسیار بیشتر از درآمد ثابت سالانه‌شان باشد. اگر می‌خواهید بدانید چرا مردم اجاره آنلاین ویلا را ترجیح می‌دهند با ما همراه شوید.

چرا مردم اجاره آنلاین ویلا را ترجیح می‌دهند؟

تکنولوژی همواره به دنبال راهی بوده تا انجام امور را ساده‌تر کند. سفر نیز از این امر مستثنی نیست. بیشتر کسانی که تصمیم می‌گیرند راهی سفر شوند از اینترنت برای پیدا کردن اقامتگاه، بررسی جاهای دیدنی مقصد، لیست رستوران‌ها و مراکز خرید و غیره کمک می‌گیرند، اما چرا؟

اطمینان خاطر از رزرو

شاید اولین و مهم‌ترین دلیلی که افراد به اجاره ویلا یا اقامتگاه به صورت آنلاین روی می‌آورند، اطمینان از پیدا کردن محل مناسب است. به دفعات شاهد بوده‌ایم که برخی از خانواده‌ها به دلیل شلوغ‌ بودن و پر بودن اتاق‌های هتل‌ها و ویلاها علی‌الخصوص در زمان پیک سفر و تعطیلات مانند عید نوروز مجبور شده‌اند در پارک‌ها و حاشیه خیابان چادر بزنند. این مسئله به خصوص در استان‌های شمالی به امری عادی تبدیل شده است. در حالی که رزرو آنلاین هفته‌ها قبل از سفر باعث می‌شود با آرامش خیال بیشتری راهی شویم.  فقط کافی است یک هفته قبل از سفر برای رزرو اقدام نمایید. از طریق هومسا می‌توانید با میزبانان در سراسر ایران ارتباط برقرار کنید و قبل از رزرو قطعی با گفت و گو کنید و سوالات خود را مطرح کنید.

پشتیبانی ۲۴ ساعته

یکی دیگر از دلایل محبوبیت سایت‌های اجاره آنلاین، پشتیبانی و رفع مشکلات احتمالی است. این وب سایت‌ها توسط یک تیم پشتیبانی که به صورت شیفتی فعالیت می‌کنند تمام ۲۴ ساعت و ۷ روز هفته آماده پاسخگویی به کاربران هستند. وظیفه این گروه پشتیبانی برقراری ارتباط صحیح بین کاربران و صاحبان اقامتگاه‌ها و حل مشکلات در صورت بروز سوء تفاهم‌های احتمالی است. 

امکان بررسی دقیق اقامتگاه پیش از رزرو

سایت‌های اجاره آنلاین اطلاعات کاملی از هر اقامتگاه همراه با عکس و توضیحات تکمیلی ثبت می‌کنند. این موضوع نه تنها به صاحب ویلا، آپارتمان و غیره فرصت می‌دهد که ملک خود را به بهترین شیوه معرفی کند بلکه به کاربر هم در بررسی و مقایسه و در نهایت انتخاب بهترین گزینه یاری می رساند. کاربر به راحتی می‌تواند از طریق سایت اطلاعات کاملی مانند تعداد اتاق‌ها، امکانات، هزینه‌ها، تاریخ‌های در دسترس، قوانین ‌و مقررات، فاصله ملک از جاهای مختلف، تعداد نفرات استاندارد و غیره را کسب کند و با خیال راحت به اجاره اقامتگاه مورد نظر خود اقدام کند.

سیستم امتیازدهی و ثبت نظرات

یکی از امکانات بسیار خوبی که در این سایت‌ها وجود امکان امتیازدهی به اقامتگاه و ثبت نظرات کاربرانی است که قبلا از آن اقامتگاه استفاده کرده‌اند. طبیعتا اقامتگاهی که امتیاز بالایی دریافت می‌کند و کاربران قبلی از اینکه آنجا را برای سفر خود انتخاب کرده‌اند راضی بوده‌اند گزینه‌های بهتری برای رزرو محسوب می‌شوند. امتیازدهی مزیت بزرگی برای صاحبان املاکی است که خدمات خوبی به مشتریان خود ارائه می‌دهند چون باعث می‌شود بیشتر توسط مشتری یا کاربر دیده شوند.

تنوع بیشتر اقامتگاه

برای اینکه یک مسافر بتواند به صورت حضوری یا آفلاین اقامتگاه مورد نظر خود را پیدا کند نهایتا می‌تواند دو سه مورد را دیده و از بین آن‌ها یک مورد را انتخاب کند. در حالی‌که در رزرو آنلاین، کاربران می‌توانند از بین تعداد بسیار زیادی اقامتگاه، بهترین مورد را انتخاب کند. فیلترهایی که در سایت قرار دارند هم می‌توانند به جستجوی دقیق‌تر کمک کنند. برای مثال در یکی از شهرهای شمالی شما با بیش از ۱۰۰ ویلا و اقامتگاه روبه‌رو هستید که تنها ۴۰ مورد دارای استخر هستند، در این موارد کافی است از فیلتر استخردار استفاده کنید تا همان ۴۰ مورد نمایش داده شوند.

به طور کلی سایت‌ها با دسته‌بندی کردن دقیق اقامتگاه‌ها، ثبت اطلاعات مهم و تصاویر به پیدا کردن اقامتگاه مناسب کمک بسیاری می‌کنند.

  سایت‌های اجاره ویلا و اقامتگاه هر روز در حال توسعه محصول خود و ارائه خدمات بهتر به میزبانان و مهمانان هستند تا بتوانند تجربه‌ی بهتری از رزرواسیون آنلاین را به کاربران ارائه دهند و ضمن گسترش فضای گردشگری آنلاین، سهمی در درآمدزایی بومی و محلی داشته باشند.  

کد خبر 647989

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار گردشگری و ميراث فرهنگی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha