سه‌شنبه ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۹
۰ نفر

راوی داستان فسخ در مواجه با عشق و آدمهایی که در زندگی اش سیطره دارند بنا دارد از سه جهت خود را بنمایاند و خواننده را بر مسند قضاوت بنشاند. رمان فسخ توسط انتشارات صدای معاصر به بازار نشر عرضه شده است.

رمان

به گزارش همشهری آنلاین، در توضیح این رمان آمده است: ...در عین حال هر یک از ما سه نفریم. اینکه از درون به خود بنگریم و یا در آینه به تماشا بنشینیم و خود را تو خطاب کنیم و یا خداگونه بیرون از همه دنیا بایستیم به دیدن خود! چطور هر یک از این زاویه دیدها  نمودی از ما را به نمایش می‌گذارد و تا چه اندازه واقعیت ما را نمایان می سازد!؟ راوی داستان فسخ در مواجه با عشق و آدمهایی که در زندگی اش سیطره دارند بنا دارد از سه جهت خود را بنمایاند و خواننده را بر مسند قضاوت بنشاند شاید مخاطبش در پایان داستان بیشتر از آنچه که راوی می داند دریافت کند و آگاهتر از راوی ناآگاه داستان باشد! در فسخ عشق را به گونه ای دیگر تجربه خواهید کرد... 

انسیه ملکان، متولد سال ۱۳۵۵ در تهران است. او دانش‌آموخته سینما و روزنامه‌نگاری است. یادداشت‌ها، داستان‌ها و نقدهای او در روزنامه‌های جام‌جم، بانی‌فیلم، اعتماد، مجله سروش، اطلاعات هفتگی، فردوسی، و تجربه منتشر شده. فعالیت‌های دیگر او در حوزه‌ موسیقی، سینما و تلویزیون است که نویسندگی و گویندگی در رادیو و تلویزیون از موارد بارز آن است. ملکان از سال ۱۳۸۴ تاکنون در کارگاه نویسندگی جمال میرصادقی حضور و فعالیت چشمگیری دارد. او در سال ۱۳۹۱ نخستین مجموعه داستان خویش را با نام گفته بودی به‌هرحال منتشر کرد. انتشار این مجموعه داستان مورد توجه و استقبال علاقه مندان به کتاب قرار گرفت به طوری که یکی از داستان های این مجموعه منتخب جایزه «گلشیری» و داستانی دیگر از آن - که دستمایه ساخت فیلمی کوتاه شد - نیز منتخب جشنواره فیلم کوتاه هندوستان شد.

«کسی در میان شما» از دیگر رمان های پرمخاطب اوست.

کد خبر 647860

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha