مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۷
۰ نفر

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی سیرجان با اشاره به جمع شدن آب باران در زیر پل راه آهن این شهر گفت: عصر  دوشنبه  یک مادر و دختر خردسالش با خودرو پژو سواری به قصد عبور از زیر این پل، وارد این محدوده شده بودند که به محض ورود، خودرو وارد عمق آب و سرنشینان آن دچار خفگی و مرگ می‌شوند.

بیرون کشیدن خودروی غرق شده از آب

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، نبی الله حیدرپور افزود: این مادر و دختر خردسالش به قرار هر روز قصد عبور از محدوده زیر پل راه آهن سیرجان را به سمت روستای چاه دراز در ۴۵ کیلومتری سیرجان در محور شیراز داشته‌اند غافل از اینکه بارش باران‌های سیل آسا حجم زیادی از آب را در زیر پل روی هم جمع کرده است.

 وی اظهارکرد: خودرو حامل مادر و دختر سیرجانی به محض ورود به محدوده زیر پل به دلیل خیس بودن خاک، سر می‌خورد و در دریاچه ایجاد شده در زیر پل غرق می شود به طوری که هیچ اثری از خودرو باقی نمی‌ماند.

حیدر پور درباره چگونگی پیدا شدن این خودرو با سرنشینان آن گفت: این خود رو زمانی پیدا شد که یک تریلر قصد عبور از زیر پل را داشت که با این خودرو غرق شده برخورد می‌کند که موضوع به نیروهای امدادی اطلاع رسانی می‌شود.

وی ادامه داد: نیروهای امدای و هلال احمر هم پس از بیرون کشیدن خودرو غرق شده با جسد مادر و دختر که به گمان خانواده شان روبه رو می‌شوند. با تشخیص هویت سرنشینان موضوع به خانواده آنها اطلاع رسانی می‌شود.

کد خبر 647675

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha