دعوای استقلال و پرسپولیس در فضای مجزای به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال کشیده شد.

لوگوی استقلال

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از  فارس  معاون حقوقی باشگاه استقلال در خصوص دعوت فدراسیون فوتبال از دو باشگاه برای بررسی موضوع صدور بیانیه های اخیر اظهار داشت:از این فرصت مغتنم برای رسیدگی به تخلفات باشگاه رقیب استقبال می کنیم و می توانیم گزارش مبسوطی از موارد مرتبط را به مسئولین فدراسیون ارائه بدهیم.

فرشید سمیعی اضافه کرد: رویکرد باشگاه استقلال پرهیز از تنش و تشنج و تمرکز بر فعالیت های مرتبط با ماموریت های باشگاه است اما مجموعه دیگری که به دلیل بحران ها و تنش های مدیریتی و بی ثباتی نگران بروز تغییرات است متوسل به رفتارهای غیر حرفه ای و غیراخلاقی می شود که طبیعتا باشگاه استقلال در این موقعیت نمی تواند از حقوق خودش دفاع نکند.

معاون حقوقی باشگاه استقلال گفت:از فرصت مغتنمی که فدراسیون فوتبال فراهم ساخته استقبال و استفاده می کنیم چون قطعا قرار است به تخلفات باشگاه رقیب رسیدگی شود. مدیرعامل و سرمربی این باشگاه در مورد پرونده ای اظهار نظری و موضع گیری کرده اند که هیچ ارتباط و سمتی در آن ندارند، اقدام به صدور بیانیه ای با هدف تاثیرگذاری در روند رسیدگی به پرونده می کنند که تخلف آشکار و حرکتی غیر حرفه ای و غیر اخلاقی است. منصوبین و کارمندان آنها هم در بخش روابط عمومی و رسانه ای این باشگاه اقدام به وارد کردن اتهام کذب و توهین به مدیرعامل محترم باشگاه استقلال کرده اند که مستندات مرتبط در این زمینه هم به فدراسیون فوتبال و وزارت محترم ورزش ارائه و موضوع پیگیری خواهد شد.

وی تصریح کرد: فضای مطلوب این است که دو طرف در آرامش و با رویکردی حرفه ای در میدان ورزش با هم رقابت کنند اما وقتی یک طرف روی به رفتار غیر حرفه ای و اقدامات ناجوانمردانه آورده باشگاه استقلال یک قدم از حق خودش عقب نشینی نمی کند.

کد خبر 647355

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha