ناوگان حمل و نقل عمومی تهران برای خدمت رسانی به شهروندان در مراسم دومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی اعلام آمادگی کرد.

اتوبوسراني

به گزارش همشهری آنلاین، مهدی شایسته اصل، نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در این باره گفت: شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه برای ارائه خدمات حداکثری جهت رفاه حال شهروندان و شرکت کنندگان در مراسم دومین سالگرد شهادت آن شهید والامقام، به دلیل قرارگرفتن ایستگاه مصلی امام خمینی (ره) و ایستگاه شهید بهشتی در خطوط یک و سه متروی تهران، در ضلع شمال و جنوب مصلی امام خمینی (ره) تهران، با استفاده از تمامی امکانات و حداکثر توان و ظرفیت خدمات رسانی می‌کند.

او تصریح کرد: ضمن تقویت خدمات رسانی در این خطوط و ایستگاه‌های منتهی به محل برگزاری مراسم، در صورت نیاز قطارهای فوق‌العاده نیز اعزام خواهد شد.

روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران هم با صدور اطلاعیه‌ای تمهیدات خود را برای پوشش مراسم دومین سالگرد سردار دل‌ها تشریح کرد.

بر این اساس، شرکت واحد اتوبوسرانی تهران برای رفاه حال شرکت‌کنندگان در این مراسم که از  ساعت ۱۴ فردا دوشنبه ۱۳ دی‌ماه در مصلی بزرگ حضرت امام خمینی (ره) برگزار می‌شود، ضمن تقویت خطوط موجود منتهی به محل برگزاری مراسم، به صورت اختصاصی نیز نسبت به خدمات‌رسانی از ۱۶ میدان و مبداء اصلی پایتخت به شرح زیر اقدام می‌کند:

- چهارراه تهرانپارس، یافت‌آباد، شهرک ولی‌عصر (عج)، پایانه خاوران، میدان خراسان، پایانه علم و صنعت، شهرک شهید محلاتی، میدان رسالت، میدان نبوت، میدان راه‌آهن، میدان انقلاب اسلامی، فلکه دوم صادقیه، شهرک شهید باقری، میدان آزادی، میدان شهر ری و فلکه سوم دولت‌ آباد.

در پایان مراسم، شرکت کنندگان از محل برگزاری مراسم به مبادی اولیه بازگشت داده خواهند شد.

مراسم دومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی روز دوشنبه ۱۳ دی‌ماه از ساعت ۱۴ در مصلی بزرگ حضرت امام خمینی (ره) برگزار می‌شود

کد خبر 647352

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha