یکشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۹
۰ نفر

این روزها به‌راحتی می‌توانید بیمه‌نامه‌های مختلف مثل بیمه شخص ثالث ماشین را  به‌صورت آنلاین از وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف که خدمات بیمه‌ای ارائه می‌شود  بخرید و تمدید کنید. واقعیت این است که روزهایی که مردم از تراکنش آنلاین می‌ترسیدند گذشته است.

image-20220102160521-1.png

تقریبا دیگر بیشتر شهروندان برای انجام کارهای مختلف بانکی و خریدهایشان از سیستم‌های بانکداری اینترنتی و کیف پول‌های آنلاین استفاده می‌کنند. حتی پول کرایه تاکسی‌ها هم این روزها اینترنتی پرداخت می‌شود و استفاده از انواع برنامه‌های موبایلی برای دریافت بهتر خدمات روزمره امری عادی شده است. اما ممکن است هنوز برخی‌ها نسبت به خرید و تمدید آنلاین بیمه‌های خود مطمئن نباشند. مخصوصا اینکه بیمه‌ای مثل بیمه شخص ثالث برای ماشین‌ها اجباری است و احتما می‌پرسند خرید و تمدید این بیمه‌نامه ب‌صورت آنلاین  بی‌خطر است؟ پاسخ کوتاه و سریع این است که بله خرید آنلاین بیمه نه‌تنها امن است که مزایای بسیاری هم دارد.

مزایای خرید آنلاین بیمه چیست؟

به‌طورکلی راحتی فرآیند خرید، دسترسی سریع‌تر، حق بیمه کمتر به‌دلیل هزینه‌های عملیاتی کمتر، کاغذبازی کمتر، شفافیت بیشتر، سهولت در پرداخت و تمدید از جمله مزایایی است که خرید آنلاین بیمه در اختیار مشتریان می‌گذارد. اگر هم از ان دست شهروندانی هستید که به مسائل محیط‌زیستی و وضعیت سلامت کره زمین اهمیت می‌دهید، با خرید اینترنتی بیمه‌های خود هم از ترافیک و آلودگی هوا جلوگیری می‌کنید و هم استفاده از کاغذ برای کارهای اداری خریدتان را به کمترین میزان و حتی صفر می‌رسانید. اما اجازه بدهید کمی جزیی‌تر به این امتیازات نگاهی بیندازیم:

خرید بدون محدویت زمانی و مکانی

در خرید اینترنتی بیمه شما از هرکجا و در هر ساعت از شبانه‌روز و حتی روزهای تعطیل می‌توانید با تایپ آدرس وب سایت یا بازکردن اپلیکیشن بیمه‌ای خود، به یک نمایندگی معتبر بیمه و کارشناسان کاربلد و باحوصله دسترسی پیدا کنید. یعنی دیگر نیازی نیست تا از محل کارتان مرخصی بگیرید و در ترافیک بمانید تا به‌صورت حضوری به بیمه‌گر خود مراجعه کنید.

پرداخت حق بیمه‌ای مقرون‌به‌صرفه‌تر

معمولا طرح‌های بیمه مدت‌دار آنلاین در مقایسه با گزینه‌های آفلاین ارزان‌تر هستند. زیرا مشتری مستقیماً و بدون واسطه و درگیر شدن نمایندگی‌های بیمه اقدام به خرید می‌کند. یعنی نیازی به پرداخت کارمزد نمایندگی‌ها که باعث افزایش حق بیمه برای مشتری می‌شود، نیست.

واقعیت این است که اپلیکشین‌های بیمه‌ای در طول سال‌ها نیازهای مشتریان خود را ارزیابی کرده‌اند و معمولا بهترین‌ شرکت‌ها و طرح‌های بیمه‌ای را به‌صورت آنلاین در دسترس آن‌ها قرار می‌دهند. با خرید آنلاین همچنین می‌توانید از طریق رسانه‌های اجتماعی رسمی اپلیکشین بیمه‌ای خود از کمپین‌های تبلیغاتی و تخفیفات دوره‌ای بیمه‌گرتان مطلع شوید و بهترین زمان را برای خرید انتخاب کنید.

داشتن یک خرید آگاهانه

در خرید اینترنتی بیمه هر زمان که تصمیم به خرید یک بیمه‌نامه دارید، همیشه گزینه‌ای برای مقایسه طرح‌های مشابه از شرکت‌های مختلف از نظر مزایای ارائه شده، پوشش، خدمات، روند پرداخت خسارت،  حق بیمه برای تمدید و غیره در اختیارتان خواهد بود. پس می‌توانید در کم‌ترین زمان مزایا و معایب طرح بیمه‌ای انتخابی خود را بسنجید و بهترین تصمیم را بگیرید و طرح بیمه مناسب با نیازهای خود خریداری کنید.

همچنین این اپلیکشین‌ها و سیستم‌های آنلاین خرید بیمه معمولا امکان دسترسی به نظرات آنلاین دیگران را هم به شما می‌دهند.  مشتریان همیشه در مورد تجربه خریدشان از شرکت موردنظر شما کامنت گذاشته‌اند. یک نگاه کلی به برآیند این نظرات به شما کمک می‌کند تا قبل از خرید مطمئن شوید که تمام جزئیات مربوط به محصول و شرکت را می‌دانید و انتخاب درستی کرده‌اید.

خرید آنلاین بیمه فقط خرید نیست!

خدمات پلت‌فرم‌های آنلاین بیمه‌ای فقط به فروش محدود نمی‌شود. این اپلیکیشن‌ها معمولا یک کانال خدمات‌رسانی و پشتیبانی سریع و همیشگی هم هستند. مشتری با خرید آنلاین بیمه، به پشتیبانی 24ساعته در 7 روز هفته دسترسی پیدا می‌کند و می‌تواند تمام سوالات بیمه‌ای خود را از کارشناسانی باتجربه بپرسد. همچنین با خرید آنلاین از پلت‌فرم‌های آنلاین بیمه‌ای معتبر، خدمات جانبی و پرکاربردی مثل پرداخت خسارت آنلاین خودرو، دانلود سند بیمه‌نامه درصورت گم‌شدن آن، دریافت مظنه‌های بیمه فوری به‌صورت آنلاین، تمدید سریع بیمه‌نامه‌های مثل بیمه شخص ثالث و ... هم در اختیارتان قرار می‌گیرد.

· جهت انتخاب یک بیمه شخص ثالث خوب و باکیفیت، حتما مقاله زیر را بخوانید:

بهترین بیمه شخص ثالث

خرید آنلاین بیمه چه مزایایی دارد؟

تجربه خرید آسان و سریع آنلاین بیمه با ازکی دات کام

ازکی یک شرکت بیمه نیست. ازکی یک اپلیکیشن خرید و مقایسه آنیلان بیمه با تجربه کاربری آسان است که به شما اجازه می‌دهد به‌راحتی انواع شرکت‌های بیمه را باهم مقایسه کنید و با بررسی حق بیمه‌ها و پوشش‌های مختلف بهترین بیمه‌نامه را برای خودتان انتخاب و به‌صورت آنلاین خرید کنید. نکته خوب اینکه اگر خرید بیمه‌نامه خود را پیش از ساعت 21 ثبت کرده باشید، بیمه‌نامه شما همان روز صادر می‌شود. یعنی حتی آخرین ساعت روز اتمام بیمه‌نامه بدنه اتومبیل‌تان هم می‌توانید به‌راحتی کار تمدید آن را انجام بدهید و محدود به ساعات اداری و کاری نمایندگی‌های بیمه نخواهید بود.

همچنین علاوه بر امکان مقایسه قیمت و شرایط محصولات بیمه‌ای مختلف، سامانه ازکی، پیگیری پرداخت خسارت آنلاین را هم برای کاربران خود ممکن می‌کند. مهم‌تر از همه اینکه ازکی مجوزهایی مثل مجوز کارگزاری و مجوز ستاد ساماندهی پایگاه‌های اینترنتی را هم کسب کرده و نشان ای‌نماد هم دارد. یعنی می‌توانید با خیال راحت پرداخت‌های لازم برای خرید و تمدید بیمه‌نامه خود را از طریق درگاه‌های بانکی متصل به این سامانه انجام بدهید.

کد خبر 647328

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha