یکشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۲
۰ نفر

به‌دلیل بارندگی و آب گرفتگی معابر، امروز یکشنبه مدارس در هر سه مقطع تحصیلی این شهرستان تعطیل است. همچنین بنا بر اعلام آموزش و پرورش هرمزگان، با تصمیم ستاد مدیریت بحران، مدارس همه مقاطع تحصیلی امروز یکشنبه در شهرستان بندرعباس تعطیل است و امتحانات امروز نیز در تاریخ دیگری برگزار می‌شود.

مدرسه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، محمد محمدحسینی سرپرست فرمانداری شهرستان قشم گفت: امروز یکشنبه مدارس در هر سه مقطع تحصیلی در شهرستان قشم تعطیل است.

مدارس در شهرستان بشاگرد نیز امروز تعطیل اعلام شده است، در جزیره هرمز نیز مدارس مقاطع ابتدایی و متوسطه اول تعطیل اعلام شده است.

بر اساس پیش بینی‌های هواشناسی فعالیت امروز سامانه بارشی در استان شدید و در برخی مناطق همراه با سیلاب خواهد بود.

به گفته حمزه نژاد کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان بامداد امروز در جزیره سیری نیز در سه ساعت بیش از ۲۳ میلیمتر باران بارید.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان به تشدید فعالیت سامانه بارشی از امروز تا سه شنبه ۱۴ دی ماه در استان اشاره کرد و گفت: این سامانه با رگبار شدید باران، همراه با رعد و برق، ریزش تگرگ، تند باد شدید و طوفانی شدن دریا همراه است.

مهرداد حسن زاده گفت: در این مدت آبگرفتگی گسترده معابر، سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌ها، لغزندگی جاده‌ها، اختلال در رفت و آمدها و تمام فعالیت‌های دریایی پیش بینی می‌شود.

کد خبر 647204

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha