به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره ایشان، برنامه های متنوع میدانی و مجازی توسط فرهنگ سرای فناوری اطلاعات برگزار می شود.

فرهنگسرای فناوری

همشهری آنلاین - بهاره خسروی : رئیس فرهنگسرای فناوری اطلاعات  برگزاری پویش میدانی « قهرمان من» در ایستگاه‌ مقابل فرهنگ سرا خبر داد و گفت: « در این پویش نشان و تصویر شهید سردار سلیمانی و شعار «قهرمان من» و استیکر آن  از یازدهم تا سیزدهم دی ماه، روی شیشه خودروی رانندگان داوطلب و تاکسی های شهری نصب و چاپ می‌شود.» 
علی صادقی  همچنین از برگزاری شب شعر " سردار آسمانی" خبر داد و گفت:« به همین مناسبت قرار است مراسم شب شعری با عنوان " سردار آسمانی" به همت کانون ادبی " قلم" و با حضور جمعی از شاعران مطرح، روز یکشنبه از ساعت 15 تا 17 در محل سالن اجتماعات فرهنگ سرا برگزار شود.»
تولید محصولات مجازی با موضوع شهید سلیمانی، برنامه دیگری بود که صادقی به تشریح آن پرداخت و گفت: چندین محصول مجازی با رویکرد مکتب حاج قاسم، در قالب پادکست، نماهنگ، کلیپ و فتوکلیپ، توسط همکاران فرهنگ سرا برای نشر در شبکه های اجتماعی تولید شده است. تمامی این محصولات در کانال آپارات فرهنگ سرا به نشانی؛ itfarhangsara   بارگذاری شده است.
 رییس فرهنگ سرای فناوری اطلاعات در پایان از فضا سازی فرهنگ سرا به همین مناسبت و ایام فاطمیه اطلاع داد و گفت: با  سیاه پوش کردن و نصب پرتابل هایی مزین شده به تصویر شهید سردار سپهبد قاسم سلیمانی،  نمای بیرونی فرهنگ سرا  برای ایام فاطمیه و سالگرد شهید حاج قاسمن سلیمانی فضا سازی شد.
این برنامه‌ها با رویکرد الگوسازی و معرفی مکتب و شخصیت حاج قاسم سلیمانی به عنوان یک قهرمان ملی به صورت  مجازی و حضوری برگزار می‌شود و امیدواریم بتوانیم گوشه ای از دِین خود را به این شهید والا مقام ادا کنیم.
فرهنگ سرای فناوری اطلاعات در تقاطع خیابان کارگر و جمهوری اسلامی واقع شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 66902125 تماس بگیرید.   

کد خبر 647072

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha