ستاره برزیلی بارسلونا نسبت به ناکامی نیمار در گرفتن توپ طلا واکنش نشان داد.

نیمار

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از EFE، دنی آلوس یکی از خریدهای بارسلونا در فصل نقل و انتقالات زمستانی است. او درباره دلیل نتایج خوب رئال مادرید در سال‌های اخیر گفت: رئال مادرید یکی از محترم‌ترین افراد را در رأس باشگاه خود دارد و او کسی جز فلورنتینو پرس نیست. پرس در رئال کارهای بزرگی انجام داده است. او تنها به باشگاه رئال و موفقیت آن فکر می‌کند. پرس توانسته چالش‌های بزرگی را در رئال پشت سر بگذارد. به نظرم دلیل اصلی ثبات این باشگاه، پرس است.

آلوس ۳۸ ساله در نخستین بازی بارسلونا در سال جدید به خاطر ابتلا به کرونا نمی‌تواند به میدان برود.

او درباره این سوال که چرا نیمار در رسیدن به توپ طلا ناکام بوده است، گفت: نیمار به خاطر رای گیری نتوانسته به این جایزه برسد چرا که مردم به کسانی که دوست دارند رای می‌دهند. به نظر می‌رسد که بعضی سبک بازی نیمار را دوست ندارند. من به سبک بازی او علاقه دارم و این بازیکن را شایسته کسب توپ طلا می‌دانم. من خودم سه توپ طلا می‌سازم و آنها را به نیمار هدیه می‌دهم (با خنده).

آلوس درباره قهرمانی آرژانتین با مسی در کوپا آمه‌ریکا هم گفت: من همواره دوست داشتم که خودم این جایزه را به دست آورم و اگر این امکان وجود نداشت، قهرمانی به یکی از دوستانم برسد. بسیار خوشحالم که مسی توانست جام قهرمانی را بالای سر برد. او همواره آرزو داشت که قهرمانی ملی داشته باشد و به این خاطر برای او خوشحالم.

کد خبر 646650

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha